به گزارش ایرنا محمد دره وزمی، روز پنجشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: استفاده از ظرفیت های موجود برای رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان از ضرورت های توسعه بوده و همه باید با پرهیز از حاشیه سازی و دوری از روزمرگی در جهت توسعه استان گام بردارند.
به گفته وی، استان کردستان ظرفیت های خالی زیادی برای توسعه یافتگی دارد که می توان با تبادل نظر و تلاش، نهایت بهره لازم را از این ظرفیت ها به نفع استان برد و با توجه به این ظرفیت ها، بهترین راه توسعه یافتگی، اجرای صنایع پیشران است.
وی با اشاره به حضور گسترده کردستانی ها در انتخابات و رای 73 درصدی به دولت تدبیر و امید افزود: باید تمامی مدیران و دست اندرکاران نهایت تلاش خود را در جهت پاسخگوئی اعتماد مردم به دولت داشته باشند و این تلاش باید در توسعه همه جانبه کردستان رُخ نمایی کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: کردستان قبل از هر برنامه ایی، بیشتر نیاز به همدلی در بین تمامی نیروها و دست اندرکاران داشته و استان برای تبدیل شدن به یک قطب صنعتی، معدنی و کشاورزی نیازمند تلاش همه مسئولان است.
با تلاش های صورت گرفته 769 واحد صنعتی در سال 94 پایش شده که در سه گروه فعال 396 واحد، نیمه فعال 239 واحد و 134 واحد غیرفعال تقسیم شده است.
3034/6108
**خبرنگار: حسن حسین زاده /**انتشار دهنده:امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.