به گزارش ایرنا علیرضا غلامی طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون به عنوان رئیس کمیته استعداد یابی فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای منصوب شد.
غلامی در حال حاضر مربی گری تیم ملی بزرگسالان کشور و ریاست کمیته مربیان فدراسیون را بر عهده دارد و با هدایت خود موفق شد در بازی های کشورهای اسلامی در باکو تیم ایران را به عنوان قهرمانی برساند.
این مربی کردستانی یکی از قهرمانان اسبق رده های سنی مختلف ورزش های زورخانه ای کشور است که عناوین متفاوتی را در آلبوم افتخارات خود دارد.
وی هم اکنون یکی از مربیان فعال در این رشته ورزشی به شمار می رود و آموزش رده های سنی ورزشکاران هیأت ورزش های زورخانه ایی و کشتی پهلوانی استان کردستان را نیز بر عهده دارد.

** فوتبالیست قروه ای به اردوی تیم ملی جوانان دختر کشور دعوت شد
از سوی کادر فنی بانوان فدراسیون فوتبال 27 بازیکن منتخب کشور به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران جوانان کشور دعوت شدند.
کادر فنی فدراسیون، فاطمه مخدومی بانوی فوتبالیست قروه ای را از روز سه شنبه 6 تیر به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان دختر کشور در تهران دعوت کرد.
مخدومی اهل شهر دلبران از توابع شهرستان قروه است که مدت 6 سال زیر نظر مربی خود معصومه منتشلو به تمرینات و آمادگی پرداخته است.
دعوت شوندگان به اردوی آماده سازی تیم ملی تمرینات فنی خود را از روز سه شنبه 6 تیر زیر نظر لیلا وقاری، سرمربی تیم ملی پیگیری می کنند.
اردوی تیم ملی دختران جوانان کشور در کمپ تیم های ملی برگزار می شود و تا روز شنبه 10 تیر ادامه خواهد داشت.

** ملی پوش سنندجی به مسابقات بین المللی دوومیدانی قزاقستان اعزام می شود
تیم ملی دوومیدانی کشورمان با 16 ورزشکار برای حضور در مسابقات بین المللی جام کازانف قزاقستان، روز پنج شنبه یکم تیر، تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.
میلاد سیار دونده ملی پوش کردستانی نیز با نظر کادر فنی دوومیدانی تیم ملی کشورمان را در مسابقات بین المللی دوومیدانی جام کازانف قزاقستان همراهی می کند.
سیار اواسط خرداد امسال در رقابت‌های انتخابی تیم ملی دوومیدانی در ماده 110 متر با مانع به میدان رفت و با رکورد 14.06 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و علاوه بر کسب نشان ارزشمند طلا، جواز شرکت در این مسابقات قزاقستان را کسب کرد.
این ورزشکار سنندجی در خرداد سال 93 نیز در قالب تیم ملی کشورمان به جام کازانف قزاقستان اعزام شد و موفق شد نشان نقره را کسب کند و بر سکوی دوم قرار گیرد.
مسابقات بین المللی دوومیدانی کازانف قزاقستان در 2 نوبت صبح و عصر در شهر آلماتی پایتخت کشور قزاقستان برگزار می‌شود و ورزشکاران کشورمان در بخش مردان در مواد مختلف با سایر شرکت کنندگان به رقابت می‌پردازند.
مسابقات بین المللی دوومیدانی جام کازانف قزاقستان روزهای دوم و سوم تیر در شهر آلماتی برگزار می شود.

** بوکسورهای کردستانی سه نشان رنگارنگ رقابت های کشوری را کسب کردند
در پایان مسابقات بوکس امیدهای کشور سینا عبدالملکی ورزشکار کردستانی در وزن 64 کیلوگرم نشان نقره را به خود اختصاص داد و ابراهیم مرادپور و مهران صفری به ترتیب در اوزان 60 و 91 کیلوگرم صاحب برنز شدند.
تیم‌های سیستان و بلوچستان، تهران، آذربایجان غربی، البرز و کردستان با چهار ورزشکار، استان‌های اصفهان، مازندران، همدان، کرمانشاه و خوزستان با سه بوکسور و سایر استان ها نیز با 2 مشتزن جواز حضور در مسابقات بوکس امیدهای کشور را برای رقابت داشتند.
با اعلام کمیته فنی فدراسیون سه بوکسور کردستانی که مدال کسب کردند و همچنین با توجه به عملکرد قابل قبول مهران امانی، هر چهار ورزشکار استان به اردوی تیم ملی امیدهای کشور دعوت شدند.
مسابقات بوکس امیدهای کشور طی روزهای 28 تا 31 خرداد با شرکت 80 بوکسور از سراسر ایران برگزار شد.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.