به گزارش خبرنگار ایرنا، رشید قربانی روز چهارشنبه در نخستین نشست ستاد استانی پروژه مهر 96 در سنندج افزود: تمامی فعالیت های پروژه مهر 96، باید برابر شیوه نامه وزارتی و شرح وظایف ابلاغی پیگیری و برنامه ها رصد شود.
وی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی از اقدامات کلیدی پروژه مهر است از کارگروه مربوطه خواست با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر، برنامه های نقل و انتقال و سازماندهی معلمان را مدیریت کند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر هماهنگی، برنامه ریزی دقیق امور، تمهید مقدمات برای سال تحصیلی جدید در ابعاد مختلف به ویژه ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، ثبت نام به موقع دانش آموزان و آماده سازی مدارس برای شروع مهری با نشاط تاکید کرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست از پروژه مهر به عنوان نماد مدیریت و مظهر بهره وری نام برد و گفت: همانند سال های قبل دبیرخانه این پروژه در معاونت آموزش متوسطه مستقر و فعالیت های آن آغاز شده است.
مهدی نامدار، ارسال شیوه نامه وزارتی به واحد های اداری و آموزشی استان، تشکیل شورای پروژه مهر در اداره کل و شهرستانها و مناطق، صدور ابلاغ اعضا و ابلاغ شرح وظایف مسئولان کارگروه ها را از مهم ترین اقدامات انجام شده برشمرد.
وی با اشاره به موفقیت استان در اجرای این برنامه گفت: در سال 95 نیز با اهتمام تمامی دست اندرکاران، استان کردستان در اجرای پروژه مهر با کسب امتیاز کامل رتبه برتر کشوری را کسب کرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در ادامه با تاکید بر ضرورت شناسایی مسائل و مشکلات به منظور رفع آنها، یکی از چالش های پیش رو را فضاهای آموزشی، آماده سازی و در صورت نیاز جابجایی مدارس و ساماندهی وضعیت فضاها عنوان کرد.
وی اظهار کرد: تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس به خصوص تجهیزات هنرستانی و ساماندهی نیروی انسانی از مهم ترین برنامه های پروژه مهر است.
نامدار جذب دانش آموزان دختر به ویژه در مناطق روستایی را اولین اولویت معاونت آموزش متوسطه استان ذکر کرد و گفت: این برنامه باید در دستور کار پروژه مهر قرار گیرد.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.