آزمون تعیین صلاحیت فنی ممیزان بهداشتی 22 تیر در سنندج برگزار می شود
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: آزمون دوازدهمین مرحله تعیین صلاحیت فنی ممیزان بهداشتی روز پنجشنبه 22 تیر در سنندج برگزار می شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان دکتر فرزام بیدارپور افزود: ثبت نام و ویرایش مدارک دوازدهمین مرحله آزمون تعیین صلاحیت فنی ممیزان بهداشتی از طریق سامانه آزمون به آدرس http://www.azmoon.iaeh.ir از 20 خرداد لغایت 13 تیر سال جاری انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آزمون در روز پنجشنبه 22 تیر برگزار می شود اظهارکرد: همه شرکت کنندگان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را در تاریخ 20 تیر لغایت 22تیر دریافت کنند.
وی گفت: کلید سوالات این آزمون روز 25 تیر ماه می شود و شرکت کنندگان تا 24 ساعت پس از اعلام کلید می توانند به سوالات اعتراض کنند.
بیدارپور افزود: نتایج آزمون از طریق سایت انجمن علمی بهداشت محیط ایران اعلام و تا 72 ساعت پس از آن فرصت جهت اعتراض به نتایج آزمون وجود دارد.
**برخورد جدی با خبازیهای متخلف در دیواندره
فرماندار شهرستان دیوانده ر در جلسه کمیته گندم، آرد و نان شهرستان گفت: با واحدهای خبازی متخلف برخورد جدی می شود.
جعفر توان افزود: آرد و نان یک محصول حیاتی است و با توجه به اینکه مستقیماً با سلامت جامعه در ارتباط است باید با جدیت و حساسیت کامل بررسی شود.
توان به نظارت بیشتر بر خبازها تاکید کرد و افزود: اعضای کمیته گندم، آرد و نان و دستگاه های متولی باید بازرسی های مداوم و نظارت مجدانه بر خبازیهای شهرستان داشته باشند.
وی اضافه کرد: کیفیت پخت نان، استفاده از نمک های غیرمجاز، جوش شیرین و کم فروشی در این بازدیدها با دقت بررسی و نظارت شود.
فرماندار دیواندره گفت: افرادی که در صنعت نانوایی مشغول به فعالیت هستند ضمن گذراندن دوره های آموزشی، باید مهارت و تخصص لازم را در این زمینه داشته باشند.
مردم می توانند هرگونه تخلف از جمله کم فروشی، عدم کیفیت پخت نان و عدم رعایت بهداشت خبازیها را به شماره تلفن 124 اطلاع دهند.
**مسجد خیر ساز دانشگاه آزاد اسلامی بانه کلنگ زنی شد
با همت خیر نیک اندیش محمد رئوف محمودی مسجد دانشگاه آزاد اسلامی بانه عصر سه شنبه در محوطه دانشگاه کلنگ زنی شد.
در این آیین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: بخش از هزینه های احداث ساختمان دانشگاه آزاد بانه توسط خود دانشگاه آزاد اسلامی تامین شده اما بخش زیادی از هزینه های احداث ساختمان این دانشگاه توسط خیرین بانه تامین شده که این اقدام بزرگ آنها جای تقدیر است.
محمد قربان کیانی افزود: تعداد خیرین در بانه زیاد است با حضور مسئولان کشوری در آیین افتتاح ساختمان دانشگاه آزاد در مهر ماه امسال از همه آنها تقدیر می شود.
وی اظهار کرد: مدرسه سما در بانه احداث می شود که انتظار داریم مسئولان و خیرین بانه ای در ایجاد این مدرسه همکاری کنند.
کیانی افزود: مدرسه سما سقز در 2 شیفت پسرانه و دخترانه فعال است باید این مدرسه هم در بانه راه اندازی می شود.
پروژه ساختمان مسجد دانشگاه آزاد اسلامی بانه در زمینی به مساحت 250 متر مربع در محوطه دانشگاه آزاد بانه توسط خیر نیک اندیش بانه 'محمد رئوف محمودی' احداث می شود و قرار است تا چهار ماه آینده به بهره برداری برسد.
با توجه به تفاهمنامه ای که بین دانشگاه آزاد و خیر منعقد شده این خیر متعهد شده تمام هزینه های احداث این مسجد را خود بر عهده بگیرد و اعتبار مورد نیاز این پروژه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.
سایت دانشگاه آزاد بانه هم در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع(پنج هکتار) است و ساختمان دانشگاه 3 هزار و 250 متر مربع در چهار طبقه است.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 7353/ 7352/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی، منصور محمدی و شیوا اردلان منش/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.