به گزارش ایرنا احمد رشیدی روز سه شنبه در نشست بررسی راهکارهای هماهنگی و همکاری مراکز خدمات و پنجره واحد سرمایه گذاری استان با مراکز مشاوره و اطلاع رسانی خدمات کارآفرینی افزود: فعالیت های مراکز خدمات و پنجره واحد سرمایه گذاری در کردستان فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران استان است.
وی ادامه داد: امید است با همکاری مراکز مشاوره و اطلاع رسانی خدمات کارآفرینی بتوان به ایجاد و توسعه بسترهای رشد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال های پایدار در استان کمک کرد.
وی بر شناسایی مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و گفت: مراکز مشاوره و اطلاع رسانی خدمات کارآفرینی به مسئولان و سرمایه گذاران می تواند منجر به شتاب بخشی در روند پیشبرد اهداف شود.
مشاور استاندار و مسئول پنجره واحد سرمایه گذاری کردستان نیز تسریع در کار ارباب رجوع و به حداقل رساندن زمان صدور مجوز را از جمله مزایای پنجره واحد سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران برشمرد.
رامین اسدی افزود: صاحبان سرمایه ها و کارآفرینانی که در زمینه سرمایه گذاری با چالش مواجه هستند می توانند مشکلات خود را از طریق این مرکز پیگیری کنند.
وی افزود: طرح های پیشنهادی برای سرمایه گذاری، ضمن توجیه فنی، اقتصادی و مالی توسط مسئولان اجرایی پنجره واحد سرمایه گذاری، در مهلت قانونی تایید و برای آنها مجوز صادر می شود.
وی بر آمادگی کامل پنجره واحد سرمایه گذاری استان برای همکاری با مراکز مشاوره و اطلاع رسانی خدمات کارآفرینی در راستای حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: این مرکز از قبل مراکز و محل های مناسب برای سرمایه گذاری را شناسایی و مطالعه کرده، سپس به کمک مراکز مشاوره؛ سرمایه گذاران را در جریان امر قرار می دهد.
در این نشست معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی- معاون سازمان امور اقتصادی و دارائی استان و تعدادی از مدیران مراکز مشاوره و اطلاع رسانی خدمات کارآفرینی، به بیان دیدگاه های خود در ارتباط با فعالیت های مرکز خدمات سرمایه گذاری و نحوه همکاری با مراکز مشاوره پرداختند.
طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 1395، جمعیت کردستان یک میلیون و 603 هزار و 11 نفر است که از این تعداد 70.8 درصد در مناطق شهری و 29.2 درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.
7352/6108
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.