حجت الاسلام حکمت حکیمی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انقلاب اسلامی دارای پایه ها و اصولی است که بعنوان یک راه و رسمی ماندگار توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی از زمان های قبل از پیروزی و دوران مبارزه ترسیم کرده و استوار مانده است.
او به تدبیر شایسته و در عین حال مردمی امام راحل بعنوان یک برنامه راهبردی اشاره کرد و گفت: امام راحل با یک دور اندیشی بسیار شگرف و در عین حال بسیار ساده، موجب امیدواری بیشتر ملل مسلمان به آینده گردید و توانست راهکار برون رفت از ظلم دشمنان بر مسلمین را ترسیم کند.
به گفته حکیمی فر مردم متدین و معتقد به اسلام، قدس شریف را از آن خود دانسته و همیشه به فکر رهایی آن از چنگال رژیم غاصب خواهند بود و به فضل الهی و نوید مقام معظم رهبری این آرزو تا 25 سال دیگر محقق خواهد شد.
او راهکار برون رفت از وضعیت موجود را وحدت دانست و تاکید کرد: نباید رژیم سرسپرده و فرسوده آل سعود تا این حد موجب حقارت و ذلت ملت های مسلمان را فراهم کند.
رئیس حوزه علمیه بیجار به مردم مسلمان سفارش کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یک اعلام و اعلان عملی به حضور در میدان است و از همین چند روز مانده به روز قدس لرزه بر اندام غاصبان افتاده است.
وی ادامه داد: این نشانه آن است که اگر ملت مسلمان با هم باشند، این دشمنان زبون با همان یک سطل آب پیشنهادی امام راحل از بین می روند.
امام جمعه حسن آباد یاسوکند نیز در نشست روزانه تلاوت قرآن کریم ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دشمن متوجه نکته مهم بین مسلمانان و آنهم اختلاف شده است و متاسفانه خواسته و یا ناخواسته برخی کشورها و ملت های در بند این حکومت ها در این مسیر گام بر می دارند.
حجت الاسلام احدی گفت: رژیم سعودی نباید بخاطر حمایت از حماس و دیگر مبارزان علیه رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی ملل دیگر مسلمان را تهدید کند که این کار نهایت زبونی و بیچارگی آل سعود را نشان می دهد.
او به دفاع موشکی نظام اسلامی بعنوان یکی نشانه هایی از تبعات اقتدار نظام اسلامی یاد کرد و گفت: روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان میلیون ها مشت گره کرده که هر یک موشکی است به سوی رژیم غاصب به سوی آنان فرستاده می شود.
امام جمعه بیجار نیز با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز اظهار کرد: بزرگداشت این روز، حضور و حمایت از مردم فلسطین و قدس یکی از بزرگترین برنامه های مسلمین جهان شده است، زیرا یکی از ارزش‌های پایدار و اصول اساسی انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام علی مرادی روز سه شنبه در نشست تفسیری قرآن کریم خود اظهار کرد: تمام دوستداران انقلاب اسلامی و مسلمانان همواره از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز از مردم مظلوم فلسطین و قدس حمایت معنوی داشته اند و این حمایت مایه امید مردم مبارز فلسطین شده است.
او به استمرار این حمایت توسط مردم انقلابی در تمام مدت بیش از 36 سال عمر مبارک انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: این حمایت نباید به هیج عنوان مورد خدشه، شک و شبه واقع گردد.
به نظر رئیس شورای فرهنگ عمومی بیجار روز قدس بعنوان روز اتحاد و اعلام جهانی مبارزه تا پیروزی بر غاضبان و حامیان آنان در دنیا نهادینه شده و انشاء الله تا رسیدن به هدف چند صباحی بیش نمانده است.
در شهرستان بیجار که در شرق استان کردستان واقع شده است پنج نماز جمعه برگزار می شود.
7350/6108
**خبرنگار: سید باقر سبحانی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.