به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مرحله سوم رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان باشگاه های کشور با حضور سه تیم از روز چهارشنبه 31 خرداد به میزبانی سنندج برگزار می شود.
در این مرحله 12 تیم صعود کننده از دور قبل حضور دارند و باشگاه های حاضر در چهار گروه سه تیمی مسابقات خود را در شهرهای مختلف برگزار می کنند.
تیم های مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام(ره) و هیأت بسکتبال کردستان در مقابل هم قرار می گیرند و دیدارهای خود را به صورت دوره ای برگزار خواهند کرد.
تیم هیأت کردستان به سرپرستی میلاد قریشی و امید ولیدی پاک در مرحله سوم مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه های کشور شرکت می کند.
هیأت بسکتبال کردستان روز 31 خرداد با مهرام تهران دیدار می کند و دوم تیر نیز رو در روی پتروشیمی بندر امام(ره) قرار می گیرد.
این رقابت ها از 31 خرداد تا 2 تیر ساعت 21 در مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار می شود.

** داور مریوانی با قبولی در کلینیک بین المللی کشتی به مرحله عملی راه یافت
دومین کلینیک بین المللی ارتقا درجه داوری کشتی سال 2017 آسیا به میزبانی محل خانه کشتی تهران برگزار شد.
عدنان خدامرادی ورزشکار مریوانی در این کلینیک با امتیاز 78 نمره قبولی را بدست آورد و موفق شد مجوز حضور در مرحله عملی را کسب کند.
خدامرادی پیش از این دارای درجه ممتاز داوری بوده و با حضور و قبولی در دومین کلینیک داوری بین المللی کشتی می تواند به درجه سه بین المللی ارتقا یابد.
در این کلینیک 27 داور از سراسر کشور حضور داشتند که از این تعداد 17 نفر توانستند نمره قبولی را کسب کنند و جواز شرکت در مرحله بعدی را بدست آورند.
داورانی که 60 نمره از 100 نمره آزمون کلینیک بین المللی را کسب کرده باشند می توانند در مرحله عملی نیز حضور پیدا کنند.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.