رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، پیرامون برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 35 اثر خوشنویسی از سه نفر از استادان و 20 نفر از هنر آموزان شامل خط لاتین (انگلیسی)، نستعلیق و نستعلیق شکسته به نمایش گذاشته شده است.
هیوا حاجی محمدی با بیان اینکه، انجمن خوشنویسان سقز در 10 ماه گذشته سه نمایشگاه گروهی از آثار خوشنویسان و هنرجویان این انجمن، برگزار کرده است، افزود: این نمایشگاه به همت این انجمن و با هدف شناساندن خط ریز و تحریر برگزار شده است.
وی با عنوان اینکه انجمن خوشنویسان سقز برای نخستین بار، نسبت به آموزش خط لاتین اقدام کرد گفت: در این نمایشگاه، برای اولین بار خط لاتین هم در معرض دید عموم گذاشته شده است.
او ادامه داد: این نمایشگاه تا پایان ماه جاری در دو شیفت زمانی صبح و عصر از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید عموم باز است.
یکی از اعضای انجمن خوشنویسان سقز هم در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان محمد پوریان، فریدون سبزه بان و مسعود حمیدی و شاگردان آن به نمایش گذاشته شده است.
اسعد قدیمی یادآور شد: انجمن خوشنویسی سقز از سال 65 آغاز به کار کرده است.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.