محمد صدیق فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک، عملیات تعریض پروژه پل قشلاق سنندج اواخر سال 94 در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
وی اظهار کرد: طرح تعریض پل قشلاق شامل سه دهانه 20 متری و 2 دهانه 7.18 متری با عرشه تیر و دال و یک لاین به طول 400 متر و عرض هشت متر بر روی این پل است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج ادامه داد: سال گذشته و در راستای تکمیل این پروژه عملیاتی نظیر، چهارهزار متر مکعب خاکبرداری، بیش از یک هزار متر مکعب بتن ریزی درجا، 2 هزار و 200 متر مکعب خاکریزی و 2 هزار و 600 متر مکعب پی کنی اجرا شده است.
وی با بیان اینکه بزودی مراحل تکمیل این پروژه پایان یافته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت افزود: اجرای لوله 300 انتقال آب به طول 45 متر و عرض هفت متر از دیگر اقدامات در راستای تکمیل این پروژه است.
وی در ادامه به دیگر فعالیت های اجرایی در زمینه هدایت آب های سطحی اشاره کرد و گفت: قبل از اجرای طرح و در راستای هدایت آب های سطحی، 100 متر لوله 400 به منظور کنترل سیلاب نیز انجام شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد، با تکمیل و بهره برداری از پروژه تعریض پل قشلاق شاهد کاهش و روانسازی ترافیک در یکی از ورودی های شهر باشیم.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.