با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) کلنگ احداث مدرسه ابتدایی شش کلاسه در روستای عیسی آباد از توابع بخش کلاترزان به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولان استانی، مدیرکل بنیاد برکت استان، مسئول انجمن خیرین مسکن ساز و تعدادی از مدیران آموزش و پرورش برگزار شد، فرماندار سنندج ضمن تشکر و قدردانی از بانیان اقدام خداپسندانه در این روستا افزود: کار خیر و نیک بنیاد برکت " وابسته به ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی(ره)" بسیار ارزشمند است و امیدواریم این کار خداپسندانه اجراخروی را به دنبال داشته باشد.

محمد ابراهیم زارعی با اشاره به ساخت مدارس طی چند سال اخیر در شهرستان سنندج گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر در شهرستان فضاهای آموزشی توسعه یافته و ان شاءالله با پیگیری و همکاری خیرین مدرسه ساز مدارس فرسوده شهرستان نوسازی خواهد شد.

شایان ذکر است این مدرسه 6 کلاسه در زمینی به مساحت 530 متر مربع در 2 طبقه با اعتباری بالغ بر 570 میلیون تومان  توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام خمینی ( ره ) در این روستا ساخته می شود. 

این بنیاد تاکنون قرارداد ساخت ۶۲۸ مدرسه در محروم‌ترین مناطق کشور را منعقد کرده که ۴۲۰ مدرسه ساخته شده و به بهره برداری رسیده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.