به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در این جلسه با اشاره به چارچوب کلی اجرای برندسازی و وظایف حاکمیتی در تحقق برند افزود: هیچ گونه نگرانی در مورد نحوه فعالیت و سیستم تامین و توزیع فرآورده های نفتی برای مالکان جایگاه های عرضه و رانندگان نفتکش با تشکیل شرکت های برند وجود ندارد.
فریدون یاسمی با اشاره به فراهم شدن شرایط تشکیل شرکت های برند در استان کردستان اظهار کرد: در این راستا امتیازاتی برای شرکت های بومی اختصاص پیدا کرده است.
وی گفت: سیاست های وزارت نفت در راستای ارتقای خدمات بهتر در عرضه فرآورده های نفتی و نقش موثر مدیریت بخش خصوصی در تصدی شرکت های صاحب برند با اجرای این مهم انجام می شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در ادامه با اشاره به نظارت شرکت ملی پخش بر عملکرد شرکت های صاحب برند افزود: ایجاد زمینه جدید کسب و کار، اشتغال زایی در استان، ایجاد رقابت با هدف افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و گسترش حق انتخاب مصرف کننده از پیامدهای اجرای این طرح است.
وی همچنین ایجاد رضایت و اطمینان در ذینفعان، پاسخگویی بیشتر و شفافیت در عملیات و کاهش بوروکراسی را از دیگر پیامدهای مثبت طرح برندسازی عنوان کرد.
هم اکنون 66 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در استان فعال بوده و با ارائه خدمات به همشهریان اقدام می کنند و از این تعداد 2 باب جایگاه جدید الاحداث تحت پوشش برند فعالیت خود را آغاز کرده اند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.