معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع ضمن تاکید بر لزوم به روز کردن آموزش در مدارس، گفت: شیوه‌های قدیمی، پاسخگوی آموزش امروزه نیست.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی در جلسه‌ای که به منظور بررسی روش‌های نوین آموزش برگزار شد، با اشاره به حوادث تروریستی تهران و تالمات روحی تحمیل شده به ایرانیان اظهار داشت: این حادثه توجه ما را مجدداً به اهمیت آموزش جلب کرد.

وی لزوم به روز کردن آموزش را یکی از اولویت‌های کشور عنوان کرد و افزود: شیوه‌های قدیمی، پاسخگوی آموزش امروزه نیست.  

فیروزی، بهترین بهره وری از زمان آموزش را انتظار به حق والدین دانست و یادآور شد: جامعه ای نیست که بهره وری حداکثری را در دستور کار خود نداشته باشد.

وی در ادامه فاصله گرفتن معلمان از روش های قدیمی آموزش و روی آوردن به روشهای نوین را مهمترین راه افزایش بهره وری از زمان آموزش عنوان کرد و افزود: باید توقعاتمان را متناسب با امکانات و فرصت های موجود تنظیم کنیم.

معاون استاندار زمینه ذهنی و آمادگی قوی موجود در بین معلمان استان را داشته ای مهم برای شروع تحول در نظام آموزشی استان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور 2 تن از معلمان استان در دوره‌های آموزشی بین‌المللی شیوه‌های نوین آموزش، امکان تشکیل این دوره‌ها و انتقال اطلاعات توسط آنها به سایر معلمان استان فراهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.