مدیراداره اجرائیات شهرداری سنندج روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشتر زمین های واقع در جاده اصلی ناحیه منفصل شهری جزء زمین های دولتی و اراضی ملی محسوب می شود و عده ای افراد سود جو اقدام به ساخت مغازه هایی در جاده اصلی این ناحیه کرده بودند که بارها شهرداری ضمن تذکر اقدام به جمع آوری ابزارات آنها کرده بود.
وی افزود: این افراد بدون توجه به مالکیت زمین که در اختیار برخی از ارگان های دولتی بود اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کردند که این شهرداری هم بر اساس قانون و در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی برای مغازهایی که از طریق ساخت وساز غیر مجاز احداث شده بودند تشکیل پرونده داد.
مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج اعلام کرد: هفته گذشته بر اساس حکم مراجع قضایی مجوز تخریب 13 دهنه از مغازه های غیر مجاز در جاده اصلی ننله گرفته شد و با حضور مسئولان قضایی و انتظامی حکم تخریب این مغازه ها اجرا شد.
وی با بیان اینکه تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر کاملا رصد و پیگیری خواهد شد گفت: قطعاً بر اساس قانون و پس از طی مراحل لازم، حکم جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز و تخریب بناهای غیرمجاز در سطح شهر اجرا خواهد شد.
مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه گول افراد سود جود و دلال را نخورند، چون سرنوشت ساخت و سازغیرمجاز آن هم در زمین های تحت مالکیت دولت چیزی جز تخریب نیست.
وی با تقدیر ازحمایت ها و پیگیری های مراجع قضایی و همچنین همکاری نیروی انتظامی در هنگام اجرای حکم تخریب بناهای غیر مجاز، ابراز امیدواری کرد، دستگاه های دولتی با تعامل و همکاری لازم و بموقع مانع ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی شوند.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت به سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.