به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کردستان عبدالمحمد زاهدی در نشست با فرمانداران و بخشداران تابعه استان در سنندج افزود: خوشبختانه در روز 29 اردیبهشت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نیز پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان کردستان در کمال آرامش و صحت برگزار و برگ زرین دیگر در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رسید.
وی افزود: در این روز یکی از پیچیده ترین و حساس ترین انتخابات تاریخ کشور را برگزار کردیم که با توجه به شرایط بوجود آمده و حاشیه سازی ها می توانست تنش زا باشد که با حضور حداکثری مردم این انتخابات در کمال سلامت برگزار شد.
زاهدی تصریح کرد: با وجود تلاش دولت برای رعایت همه قوانین و مقررات مربوط به برگزاری انتخابات متاسفانه شاهد برخی بی اخلاقی‌ها و حمله و تخریب دولت خدمتگذار از سوی برخی از جناح‌ها و نامزدها بودیم که خوشبختانه با آگاهی و هوشیاری مردم و مشارکت و رای حداکثری آنها به دولت تدبیر و امید، یکبار دیگر شرایط برای خدمت رسانی دولت به مردم فهیم و همیشه در صحنه استان و کشور مهیا شده است.
استاندار کردستان اذعان داشت: مردم با شعور و درک بالای خود از مباحث مهم کشور این بار نیز با تحلیل واقعیت های جامعه و اطمینان مجدد به مدیران و مسئولان دولت تدبیر و امید حماسه ای ماندگار به ثبت رساندند.
وی تاکید کرد: با وجود همه تلاش های برای رعایت اخلاق انتخاباتی متاسفانه شاهد بودیم که برخی افراد و جناح‌ها به صورت بسیار غیر اخلاقی و خلاف واقع و با حاشیه سازی و تخریب دولت و طرح موارد خلاف واقع درصدد ناکارآمد نشان دادن دولت بودن که با حضور پرشور مردم و رای مجدد به دکتر روحانی رییس جمهور منتخب حماسه بی نظیری را به نمایش گذاشتند.
زاهدی اظهار داشت: با وجود همه تلاش های دولت تدبیر و امید برای توسعه همه جانبه و نیز خدمت صادقانه به مردم متاسفانه برخی با نادیده گرفتن این اقدامات تلاش برای تخریب دولت را بیشتر کرده که واقعا دولت مظلوم واقع شده و خدمات نادیده گرفته شده است.
وی با اشاره به لزوم صیانت از رای مردم در انتخابات و نیز ضرورت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات در سطح کشور و استان در ادامه خاطر نشان کرد:آرا تنها سرمایه های مردم برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود و همراهی در توسعه کشور است که باید به دقت از این آرا صیانت کرد و به آرای مردم احترام گذاشت.
استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه وعده های دروغین برخی از کاندیداها در دوران تبلیغات انتخاباتی برای تحریک افکار عمومی و جلب رای مردم، اهانت به تفکر مردم بود گفت: برخی با بی اخلاقی رای مردم را به مزایده گذاشتند که خوشبختانه مردم فهیم و آگاه، شعور سیاسی بالای خود را به اثبات رساندند و به درستی واقعیت های موجود را شناخته و به برنامه های دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی رای دادند.
زاهدی اجرای برجام را از افتخارات دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: با وجود هجمه و تخریب‌های فراوان علیه دولت در بحث برجام اما در دوران تبلیغات انتخاباتی همه کاندیداها اذعان داشتند که برنامه برجام را ادامه می دهند که این نشان از اقدام صحیح دولت تدبیر و امید در برجام بود که باید از این افراد پرسید که اگر برجام ناموفق بود پس چرا آن را تایید می کنید.
وی گفت: در این مدت در سطح استان نیز تخریب علیه اقدامات دولت افزایش یافت و برخی با طرح موضوعات خلاف واقع تلاش کردند تا مردم را از همراهی با دولت دور کنند اما مردم هوشیار کردستان با رای بالای 73 درصدی خود به دکتر روحانی همه این ترفندها را نقش برآب کردند.
زاهدی تاکید کرد: دولت مصمم به برگزاری انتخاباتی سالم و فراگیر بود تا مردم در کمال آرامش و امنیت خاطر برای انتخاب فرد اصلح و مورد نظر خود پای صندوق های رای بروند که خوشبختانه در این راه موفق عمل کرد.
استاندار کردستان ضمن قدردانی مجدد از حضور پرشور مردم در انتخابات خطاب به فرمانداران و بخشداران تابعه استان گفت: باید این حمایت مردم را با خدمت صادقانه پاسخ دهیم و قدردان آنها باشیم این ظرفیت های عظیم مردمی را حفظ و ارتباط مردم و مسئولان را تقویت کنیم.
زاهدی افزود: باید با تحلیل کارشناسی و دقیق وضعیت آرای اخذ شده در مناطق مختلف استان به بررسی مشکلات و نارسایی های موجود پرداخت و همه توان خود را صرف تحقق مطالبات مردم و برطرف کردن نارسایی ها کنیم.
وی در پایان از برگزاری جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان های کشور در شهریور ماه سالجاری به میزبانی استان کردستان خبر داد و خواستار همکاری و مساعدت مردم، فرمانداران و بخشداران تابعه برای برگزاری مناسب جشنواره در خور شان و جایگاه مردم کردستان شد.
1904/1904
خبرنگار: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.