مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: زمان نوبت گیری جهت سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان از امروز 13 خرداد ماه آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت:  با توجه به نزدیک‌شدن زمان اجرای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال 96، نوبت گیری توسط مدیران مدارس از امروز 13 خرداد آغاز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه فعالیت پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سال 96 از تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری شروع می‌شود، گفت: هزینه اجرای سنجش مبلغ 20 هزار تومان است که توسط دستگاه های کارت خوان وصول خواهد شد.

وی افزود: والدین نو آموزان برای ثبت نام فرزندشان به مدرسه مراجعه کرده و مدیر مدرسه ابتدا نسبت به تکمیل اطلاعات نوآموز در سامانه سناد اقدام و سپس با در دست داشتن کد و پسورد ورود به سامانه سنجش(که قبلا توسط اداره استثنایی به کلیه مدیران ابتدایی استان اعلام شده است) نسبت به نوبت گیری برای نوآموزان اقدام و پس از وارد کردن اطلاعات فردی و خانوادگی نوآموز نوبت گرفته و برگه نوبت دهی را تحویل والدین داده تا در وقت مقرر به پایگاه سنجش مراجعه کنند .

به گفته قربانی در برگه نوبت دهی تاریخ و ساعت مراجعه به پایگاه سنجش، مدارک مورد نیاز و آدرس پایگاه های سنجش قید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: پس از انجام ارزیابی اولیه و تخصصی در پایگاه، اطلاعات توسط مسئول پایگاه در سامانه سنجش ثبت و برگه نوبت دهی به امضای مسئول پایگاه رسیده و ممهور به مهر می شود و خانواده با در دست داشتن برگه مهر شده به مدرسه محل ثبت نام مراجعه می‌کند . مدیر مدرسه عادی می تواند این اطلاعات را رویت کرده و نسبت به ثبت نام قطعی نوآموز اقدام کند.

وی با بیان اینکه نشانی پایگاه‌های سنجش در شهرستان‌ها، آموزشگاه های استثنایی است؛ گفت: پایگاه سنجش در آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج مرکز مشکلات ویژه یادگیری راه نو واقع در خیابان صفری بالاتر از چهارراه صفری شهرک نور روبروی مسجد نور و پایگاه‌های سنجش در آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، دو پایگاه به آدرس مدرسه حیرت سجادی واقع در خیابان شهید نمکی پایین تر از چهارراه مادر کوچه بردشت و مدرسه آموزگار واقع در خیابان پاسداران آپارتمان های ادب است.

قربانی در پایان افزود: نوآموزانی که سال گذشته به پایگاه سنجش پیش دبستانی مراجعه کرده و مورد ارزیابی قرار گرفته اند نیازی به نوبت گیری و مراجعه به پایگاه سنجش را ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.