عرفان فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و با تایید نرخ ها از سوی فرمانداری، کرایه تاکسی در سنندج بر اساس نرخ های جدید اعمال خواهد شد.
وی اظهار کرد: برچسب نرخهای جدید کرایه تاکسی در بین تمامی رانندگان تاکسی توزیع شده و رانندگان هم ملزم به نصب این برچسب در معرض دید مسافران هستند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج گفت: بر اساس نرخ های جدید بیشترین کرایه مربوط به مسیرمیدان انقلاب به نایسر با 15 هزار ریال و کمترین نرخ نیز مربوط به مسیر میدان انقلاب به آزادی با چهار هزار ریال است.
وی به شهروندان توصیه کرد علاوه بر حضور بازرسان این سازمان در ایستگاه های مختلف، آنها می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا هر گونه انتقاد و یا پیشنهادی با شماره پیامکی 100002040 ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.
فتحی ادامه داد: پس از بررسی های لازم و جلسات کارشناسی در جلسات شورای شهر این نرخ ها تصویب و جهت تایید و اجرا به فرمانداری ارجاع داده می شود.
هم اکنون سه هزار و 90 دستگاه تاکسی در سطح شهر آماده خدمت رسانی به شهروندان سنندجی است و از این تعداد هزار و 504 دستگاه گردشی و هزار و 586 دستگاه نیز مسیری است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.