علیرضا الوندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرم اظهارنامه الکترونیکی عملکرد سال 1395 بر روی سایت سازمان قرار دارد و صاحبان مشاغل می‌توانند با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس www.tax.gov.ir نسبت به ارسال اظهارنامه و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی اقدام کنند.
وی افزود: در همین راستا مودیان مالیاتی مشاغل گروه سوم می توانند مالیات عملکرد 95 خود را در چارچوب دستورالعمل سازمان امور مالیاتی در اجرای اختیارات حاصل از تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم و بر اساس سابقه مالیاتی سال 94 و شرایط مندرج در دستور العمل به صورت قطعی پرداخت کنند.
مدیرکل امور مالیاتی کردستان تاکید کرد: برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت های مالیاتی منوط به ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است.
وی گفت: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر قانونی ارائه کنند.
الوندی با تاکید بر اینکه سیاست سازمان دریافت اظهارنامه به صورت کاملاً الکترونیکی است و ارائه نسخه کاغذی به واحدهای مالیاتی ضرورتی ندارد ابراز امیدواری کرد، صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) ازهم ‌اکنون نسبت به ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی خود اقدام کنند تا در روزهای پایانی دچار مشکل نشوند.
7348/6108
**خبرنگار:افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.