به گزارش خبرنگار ایرنا، کامل گلباغی روز چهارشنبه در جلسه استانی ستاد اوقات فراغت در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج افزود: این کلاس ها در 21رشته با موضوع های مهارت اسلامی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، اقتصاد مقاومتی، حرفه آموزش، اردو، کتابخوانی، میزگرد، مناظره، کارگاه آموزشی، تفریحی، بازدید علمی، رایانه، خطاطی، نویسندگی، و مسائل ورزشی و پرورشی تشکیل می شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون 392 کانون در مساجد شهری و 131 کانون درمساجد روستایی استان فعالیت می کنند، اظهار کرد: در طول تابستان در هر کانون حداقل 2 کلاس تشکیل می شود.
مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان گفت: سال گذشته 960 کلاس اوقات فراغت در 480 کانون استان تشکیل شد و بیش از 24 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان جذب این کلاس ها شدند.
به گفته وی در طول 23 سال فعالیت ستاد عالی کانون های مساجد اقدامات قابل توجه ای در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در سطح مساجد سراسر کشور صورت گرفته است.
گلباغی همچنین به دبیرخانه کانون های مساجد استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح ربیع القرآن، طرح قرآنی 1451، تلاوت نور، تفسیر کوتاه، مفاهیم و حفظ و قرائت قرآن از فعالیت هایی است که در طول ماه مبارک رمضان در کانون های مساجد استان آغاز شده است.
هم اکنون523 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان مشغول فعالیت هستند که با احتساب کانون‌های جدید التاسیس تعداد کانون‌های مساجد استان به 643 کانون فرهنگی هنری می‌رسد.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.