به گزارش ایرنا آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه سه شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ به مناسبت ماه رمضان با اشاره به اهمیت و لزوم تجهیز طلاب به علوم روز برای مبارزه با شبهات افزود: یک مبلغ دینی باید با سروسامان دادن به امور تبلیغی و معنوی خود تلاش کند با علوم روز آشنا شده و این علوم را در راه مبارزه با تبلیغات منفی و شبهات بکار گیرد.
به گفته وی، استفاده از روش ها و راهبردهای نوین در حوزه تبلیغ را لازم بوده و استفاده از شیوه های نو و راهبردی های پویا و جدی در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان با مساعدت و کمک همه مبلغین و طلاب میسر می گردد.
وی افزود: روحانیون از ابزارها و امکانات مختلف برای کارهای دینی و تبلیغی بهره برداری کنند و مسئله تبلیغ باید به گونه ای فراگیر شود و کسانی نباشند که از فهم و آموزش دینی محروم باشند.

**تقویت باورها پیش نیاز یک مبلغ برای تاثیرگذاری است
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رسالت و وظیفه خطیر روحانیون در تبلیغ دین خدا افزود: ما باید اول به خود توجه کنیم اگر می خواهیم مبلغ واقعی دین باشیم باید ابتدا دین را در خودمان تقویت کنیم و آن را در زندگی خودمان پیاده کنیم.
آیت الله حسینی شاهرودی افزود: مبلغان دنباله رو سیره و روش پیامبر(ص) هستند و رفتار و عمل روحانیون باید طوری باشد تا با پیاده کردن الگوی حسنه در زندگی، مردم را به سمت دین جذب کنیم و در زندگی آنان تاثیرگذار باشند.

** وحدت امت اسلامی از فضیلت های ماه رمضان است
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ماه رمضان ماه مهمانی خدا است که در این ماه همه بندگان به عبادت و تزکیه روحی و معنوی دعوت می شوند و انجام فرایض دینی مشترک از فضیلت های این ماه برای امت اسلامی است.
به گفته آیت الله حسینی شاهرودی، قدردان این گردهم آمدن ها و وحدت باشیم زیرا همدلی و انسجام نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده و یک توفیق و سعادت الهی است.
وی با اشاره به برکات معنوی ماه رمضان افزوود: کسانی که در ماه رمضان دعوت خدا را می پذیرند و با انجام عبادت و روزه داری، میهمان سفره برکات مادی و معنوی خداوند هستند.
به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان 600 مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در کردستان به مناطق محروم و روستاهای فاقد امام جماعت و روحانی استان اعزام شده اند.
3034/1904
**خبرنگار: حسن حسین زاده/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.