به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا خوشبخت روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح اطعام نیازمندان، مددجویان و ایتام از جمله طرح های مشارکتی کمیته امداد به شمار می رود که با حضور پررنگ خیرین و نیکوکاران اجرا می شود.
وی ادامه داد: اولویت در این طرح، اطعام به صورت جیره خشک و توزیع آن در بین ایتام و زنان سرپرست خانوار است.
به گفته وی سرانه هر نفر در طرح اطعام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان 120 هزار ریال است که افراد خیر نیز می توانند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
خوشبخت با اشاره به طرح مفتاح الجنه در راستای دلجویی عاطفی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، افزایش نشاط روحی، روانی و معنوی، آشنایی با مشکلات جامعه هدف اظهار کرد: سرانه هر خانوار در طرح مفتاح الجنه یک میلیون و 200 هزار ریال است که با کمک مسوولین و خیرین در راستای دلجویی و آشنایی با مشکلات آن ها از این خانواده ها بازدید می شود.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه های کمیته امداد امام راحل افزایش تعداد حامیان بومی است افزود: در شهرستان قروه 458 یتیم و فرزند محسنین با هزار و 270 حامی از خدمات کمیته امداد امام(ره) برخوردار هستند.
خوشبخت تاکید کرد: خیری که حضانت یک یتیم را بر عهده می گیرد ماهیانه 300 هزار ریال پرداخت می کند.
در شهرستان قروه سه هزار و 870 مددجو در قالب 6 هزار و 750 خانوار تحت حمایت‌های کمیته امداد قرار دارند، که به همراه افراد تک خدمتی جمعیت آنها به 10 هزار نفر می رسد.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/6108
**خبرنگار: سارا صالحی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.