هاشم ناظمی جلال روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد زائر در قالب 13 کاروان و همراه با 59 عوامل اجرایی به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.
وی اظهار کرد: از این تعداد کاروان 2 کاروان مربوط به شهرستان بانه، یک کاروان مربوط به مریوان، 2 کاروان سقز، یک کاروان اهل تشیع بیجار، یک کاروان قروه و دهگلان و چهار کاروان نیز مربوط به سنندج است و به احتمال زیاد یک کاروان دیگر نیز اضافه شود.
مدیرکل سازمان حج و زیارت کردستان با بیان اینکه زائران امسال دارندگان فیش های ثبت نام تا تاریخ 31 تیرماه 85 و قبل از آن هستند گفت: برای هر کاروان 10 جلسه آموزشی و همچنین یک جلسه نیز به صورت متمرکز استانی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه کلاس های اموزشی از جمعه این هفته در مساجد و تکایای استان آغاز می شود افزود: در این کلاس ها زائران با اعمال و مناسک حج و مواردی که باید از لحظه خروج از ایران تا زمانی که برمی گردند انجام دهند آشنا می شوند.
ناظمی جلال همچنین به خرید و فروش فیش های حج اشاره و اظهار کرد: کسانی که فیش آنها در اولویت باشد و مایل به فروش آن باشند می توانند تحت نظارت مستقیم اداره کل حج و زیارت استان و در دفاتر فروش فیش خود را به فروش برسانند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشاردهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.