مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: مهلت پیش‌ثبت نام آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری‌های استان تا 15 خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، جشمید اسدی با بیان این مطلب گفت: جلسه کمیته تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی شهرداری های استان تشکیل  و به منظور ساماندهی پرسنل شهرداری و قرارگیری در جایگاه مناسب خود در داخل شهرداری‌ها، تدابیر لازم اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه چارت 29 شهرداری شهرهای استان به روزرسانی شده است، تصریح کرد: پست‌های متناسب با وظایف شهرداری ها ایجاد شد و افرادی که دارای مدرک تحصیلی متناسب با احراز شرایط تصدی پست‌های ایجاد شده در شهرداری‌ها هستند، می‌توانند طی یک رقابت سالم در آزمونی که میان همه پرسنل شهرداری برگزار می‌شود، شرکت کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این آزمون علاوه بر داشتن شرایط عمومی، باید دارای حداقل 3 سال سابقه کار در پست مرتبط به صورت متوالی در شهرداری محل اشتغال باشند.

اسدی افزود: در همین راستا فرآیند پیش ثبت نام برای پرسنل شهرداریها تا 15 خرداد فعال است و متقاضیان می توانند از طریق لینک www.kordestan.iran-azmoon.ir

نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.