مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در نشست تخصصی توانمندسازی نیروی انسانی دوره پیش دبستانی گفت: پیش دبستان دوره کلیدی برای یادگیری و تربیت است.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی‌مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست تخصصی توانمندسازی نیروی انسانی دوره پیش دبستانی که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، با تبریک سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و خلق حماسه تاریخی توسط مردم ایران در 29 اردیبهشت ماه، از تلاش و زحمات معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و استان تقدیر و تشکر کرد.

وی توانمندسازی مربیان پیش دبستان را بسیار ارزشمند و مبارک دانست و با بیان اینکه ارتقای توانایی‌های حرفه ای مربیان پیش دبستان یک ضرورت و اولویت است، گفت: در ورود این افراد به مراکز پیش دبستان باید ضوابط لازم و توانمندی های علمی و حرفه ای مربیان در نظر گرفته شود.

قربانی با اشاره به چالش های به کارگیری و جذب مربیان در مراکز پیش دبستانی، تصریح کرد: در نظر گرفتن حداقل شرایط و ضوابط برای جذب نیرو لازم است چراکه هرچه مربیان توانمند، حرفه ای و آشنا به مسائل روانشاختی کودکان باشند؛ بهتر می‌توانند نوآموزان را برای ورود به دبستان مهیا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از دوره پیش دبستان به عنوان دوره کلیدی و پایه برای یادگیری و تربیت کودکان نام برد و بر غنا بخشی به محتوای و برنامه های دوره پیش دبستان توسط مسئولان و دست اندرکاران امر تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.