خالد مقصودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت آبفا دیواندره پنج طرح در دست اجرا دارد که 2 طرح آن ملی و سه طرح استانی است.
وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های دیواندره، گفت: طرح تصفیه ‌خانه آب دیواندره که آب مجتمع اوباتو، شهر دیواندره و شهر زرینه را تامین می‌کند دارای 55 درصد پیشرفت فیزیکی است و برای تکمیل این پروژه که در حال حاضر غیرفعال است، 160میلیارد ریال اعتبار لازم است.
وی اضافه کرد: پروژه تصفیه‌ خانه فاضلاب شهر دیواندره نیز 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل این طرح نیاز به 170میلیارد ریال اعتبار است.
مقصودی اذعان داشت: این پروژه کمک شایانی به بخش کشاورزی، رفع آلودگی و بوی نامطبوع می‌کند و منجر به اشتغال‌زایی هم خواهد شد.
وی بیان کرد: سه طرح استانی شامل اصلاح شبکه آب، اصلاح شبکه فاضلاب و تکمیل خطوط انتقال آب است که اجرای این طرح ‌ها آغاز شده و تا حدودی هم پیشرفت دارد.
مدیر آبفا دیواندره اظهار کرد: در سال گذشته به میزان 2 میلیون و 460 هزار و 44 مترمعکب آب در شهرهای دیواندره و زرینه که زیر پوشش این اداره هستند مصرف شده است.
وی درباره تعویض کنتورهای خراب و فرسوده گفت: 572 دستگاه کنتور در شهرهای دیواندره و زرینه تعویض و 6 مورد انشعاب غیرمجاز به مجاز تبدیل شده است.
7353/6108
**خبرنگار: منصور محمدی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.