به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم با حضور فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و موچش مسئولان ادارات شهرستان و شرکت پرشور جوانان و اقشار مختلف مردم، در کمال آرامش و نظم برگزار شد.
مسئول ستاد بانوان دکتر روحانی در شهرستان کامیاران و از فعالان اجتماعی منطقه در این آیین با اشاره به نقش فعال بانوان در پیروزی دوباره دولت تدبیر و امید گفت: بستن درهای فعالیت بر روی زنان بستن درهای امید از جامعه است.
دلبر احمدی افزود: بیش از 35 هزار نفر در این شهرستان به دکتر حسن روحانی رای داده اند که این نشان از اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید بوده است.
وی اظهار کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان کامیاران با حضور پرشور خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، ضمن مشارکت در انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب، بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند.
این بانوی معلم و فعال اجتماعی شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه بانوان با حضور دوشا دوششان کنار مردان برای شرکت در انتخابات خواستار رسیدن به مطالبات به حق خود هستند اضافه کرد: مطالبه زنان به عنوان نیم فراموش شده جامعه این است که دولت تدبیر و امید راهی برای بیرون آمدن آنها از پیله فراموشی بگشاید.
در ادامه این مراسم با حضور پرشور مردم و مسئولان همراه با اجرای موسیقی های شاد و زنده کردی، رقص کردی جوانان و شعارهایی همچون ' شعار هر کامیارانی بژی دکتر روحانی' تا پاسی از شب ادامه داشت.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، 29 اردیبهشت همزمان با دیگر نقاط کشور، در شهرستان کامیاران نیز با حضور پرشور مردم، برگزار شد.
61.5درصد از مردم شهرستان کامیاران در انتخابات شرکت کردند و 74.5 درصد از شرکت کنندگان، به دکتر روحانی رای دادند.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020
خبرنگار: ژاله گرگانی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.