به گزارش ایرنا، پرویز کولانی در آیین تودیع و معارفه رئیس آموزشگاه فنی و حرفه ای قروه افزود: آموزش ها باید متناسب با فرهنگ مردم و ظرفیت شهرستان باشد چرا که توجه به استعدادهای هر منطقه بستر کار فنی و حرفه ای است و باید نیاز سنجی در فنی و حرفه ای مورد توجه باشد.
به گفته وی در اقتصاد مقاومتی مشاغل سنتی پاسخگو نیست بلکه باید اقتصاد مقاومتی باید با فناوری،علم و تکنولوژی همراه باشد و یکی از راه های انتقال شیوه سنتی به مدرن و دانش بنیان فنی و حرفه ای است.
کولانی افزود: یکی از اولویت های فنی و حرفه ای بومی سازی آموزش بنا بر ظرفیت های هر منطقه است به ویژه اگر روی ظرفیت های شاخص شهرستان تمرکز شود.
فرماندار قروه گفت: آموزش های مهارتی به دلیل توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقای توانمندی های فناورانه به عنوان یکی از ارکان اساسی در برنامه های توسعه است که می تواند نقش مهمی را در دستیابی به اهداف توسعه ایفا نماید.
وی افزود: آموزش فنی و حرفه ایی یکی از مولفه های اشتغال غیردولتی نقش ایفاء می کند و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای باید با بومی گزینی آموزش ها و توجه به نیاز و ظرفیت های هر منطقه تعریف شود.
در پایان مراسم از زحمات 13 ساله حجت الله شریفی قدردانی شد و فردین نامور به عنوان رئیس آموزشگاه فنی و حرفه ای شهرستان قروه معرفی شد.
7345/ 3020
**خبرنگار:سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.