به گزارش ایرنا، جمیل احمدی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس فنی و حرفه ای شهرستان قروه افزود: آموزش های فنی و حرفه ای در زمینه های مختلف از جمله مهارت آموزی نقش مهمی در توسعه جامعه دارد.
به گفته وی آموزش های مهارتی فنی و حرفه ایی می تواند در توانمندسازی نیروی انسانی کار کند و نیروی انسانی توانمند یکی از شاخصهای اقتصاد مقاومتی است که منجر به کمک برای ارائه خدمات بهتر در جامعه می شود.
احمدی اضافه کرد: آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر یکی از ارکان توسعه در هر کشوری محسوب می شود و ارائه آموزش های مهارتی به نیروهای جویای کار، خود از مولفه های اصلی در توسعه کشور است.
وی مؤلفه های اقتصادی مقاومتی را شامل اقتصاد مقاومتی درون زا، برون گرا، دانش بنیان و مردمی بودن دانست و گفت: همه این مولفه ها در فنی و حرفه ای موجود است که نمود عینی تحقق و اجرای اقتصاد مقاومتی است.
رئیس سابق فنی و حرفه ای قروه گفت:در 13 سال خدمت در مدیریت فنی و حرفه ای تعامل با مدیران جزء اولویت کاری بود.
حجت الله شریفی افزود: بزرگترین سرمایه هر کشور تخصص و منابع انسانی آن است که باید این مولفه بیش از گذشته تقویت شود چرا که نیروی انسانی به عنوان یکی از پایه های توسعه و همه جانبه تاثیر بسزایی در معادلات اقتصادی، صنعت تولیدی و اشتغال دارد
به گفته وی هر اندازه نیروهای انسانی دارای مهارت و تخصص بیشتری باشند راندمان و بهره وری در تولید و خدمات بالا می رود و از هدر رفتن منابع و سرمایه جلوگیری می شود.
در پایان مراسم از زحمات 13 ساله حجت الله شریفی قدردانی شد و فردین نامور به عنوان رئیس فنی و حرفه ای شهرستان قروه معرفی شد.
7345/ 3020
**خبرنگار: سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.