آرش رخزادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از شب گذشته که انتخابات به اتمام رسید عملیات پاکسازی سطح شهر از آثار تبلیغات کاندیداها در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
وی اظهار کرد: چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری در مناطق سه گانه و نواحی منفصل با تجهیزات و ماشین آلات مجهز به کارواش، کار پاکسازی و شستشوی جداره دیوارها وخیابان های اصلی را انجام دادند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: در طرح پاکسازی معابر از آثار تبلیغات اولویت نخست با معابر و خیابان های اصلی است و بعد از اتمام پاکسازی این مسیرها کار جمع آوری تبلیغات غیر مجاز محلات و خیابان های فرعی نیز آغاز می شود.
به گفته وی در بسیاری از معابر داربست هایی برای نصب بنر تعبیه شده بود که از شب گذشته کار جمع آوری این داربست ها هم آغاز شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در ادامه اظهار کرد: در راستای حفظ نمای بصری سطح شهر، شهرداری قبل از شروع تبلیغات با برگزاری جلسات مختلفی تمهیدات لازم را در زمینه تعیین نقاط به منظور تبلیغات مجاز برای کاندیداها انجام داده بود.
وی افزود: برخی از کاندیداها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی نسبت به رعایت قانون و عدم استفاده از تبلیغات غیر مجاز اقدام کردند که نقش بسزایی در پاکیزگی سطح شهر داشتند.
رخزادی بیان کرد: برخی از طرفداران کاندیداها نیز اقدام به نصب تبلیغات غیر مجاز کردند که بطور کامل چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری بصورت مستمر در سطح شهر در ایام برگزاری تبلیغات اقدام به جمع آوری تبلیغات غیر مجاز کردند.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.