به گزارش ایرنا مسابقه دوهمگانی رهروان شهدا به مسافت سه کیلومتر برگزار شد و شرکت کنندگان مسیر پارک کودک سنندج را تا استادیوم 22 گولان سنندج طی کردند.
در پایان این رقابت به 22 نفر جوایزی اهدا شد و همایون همتی، طاها غفاری، آرمان رایزن، حامد عزتی، میثم منتظری و پژمان یارولی عناوین اول تا ششم را کسب کردند.
همچنین به همین مناسبت به قید قرعه به 22 نفر از شرکت کنندگان نیز جوایز نقدی از سوی مسئولان استان و شهرستانی اهدا شد.
بر اساس این گزارش، از میلاد سیار، حامد عزتی و عبدالله فاتحی به عنوان سفیر ورزشی و در راستای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد تجلیل به عمل آمد.
مسابقه بزرگ دو همگانی رهروان شهدا به همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان و همکاری سپاه بیت المقدس، شهرداری، هیأت دوومیدانی استان، نیروی انتظامی، لشکر 28 پیاده، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بانک های قوامین و مهر اقتصاد و کوثر برگزار شد.

**دوومیدانی کاران کردستانی با کسب یک نشان نقره به کار خود پایان دادند
ورزشکاران دوومیدانی کار کردستانی که به رقابت های قهرمانی جهان افراد با هوش میانه در کشور تایلند اعزام شده بودند، شامگاه 27 اردیبهشت به کار خود پایان دادند.
کورش فرهادی ورزشکار سنندجی در ماده سه گام نشان نقره را کسب کرد و بر سکوی دوم این دوره از رقابت ها ایستاد و در بخش پرش طول نیز به عنوان پنجمی دست یافت و توانست سهمیه حضور در مسابقات پاراآسیایی را بدست آورد.
احمد غفاری دیگر دونده قروه ای که یکی از امیدهای کشور برای کسب مدال به شمار می رفت در حین برگزاری رقابت های ماده 1500 متر دچار مصدومیت شد و با یک عنوان هشتمی به کار خود پایان داد.
رقابت های قهرمانی جهان دوو میدانی افراد با هوش میانه از 25 تا 28 اردیبهشت در بانکوک در کشور تایلند برگزار شد.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.