به گزارش خبرنگار ایرنا جمال شهسواری چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مدیریت ضعیف و زمینه نامناسب موجب شده است بخش خصوصی نتواند فعالیت کند.
وی اظهار کرد: بخش خصوصی با این شرایط هم تمایل به سرمایه گذاری دارد اما موانع، بوروکراسی و حتی سهم خواهی هایی که گاهی خارج از دولت هم پیش می آمد مانع سرمایه گذاری این بخش شد.
وی گفت: سرمایه گذاری مریوانی که قصد سرمایه گذاری در این شهر را داشت به دلیل مانع تراشی ها در حلبچه سرمایه گذاری کرد.
شهسواری با بیان اینکه مدیریت ناکارآمد غیربومی، افراد توانمند را منزوی کرده است، افزود: دولتمردان اگر نمی توانند افراد توانمند کردستانی را در این استان به کار بگیرند آنها را در استان های دیگر به کار گیرند.
وی با اشاره به اینکه مدیران بومی که اشرافی به منطقه ندارند رویه آزمون و خطا را در پیش گرفته اند ادامه داد: شرایطی را ایجاد کرده اند که در استان کردستان بی اعتمادی به اوج خود رسیده است.
رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در کردستان گفت: اکنون شرایطی ایجاد شده است که تنها پنج واحد صنعتی در استان فعال است و این نمی تواند درد جوانان بیکار در کردستان را دوا کند.
شهسواری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جریان اصولگرا و اصلاح طلب در استان کردستان رنگی ندارد و جریان رئیسی جریان تازه ای است که می تواند درد جامعه را درمان کند.
او تاکید کرد: زمان آزمون و خطا تمام شده است و هر دولتی که بر سر کار می آید اگر به اولویت اول مردم که اقتصاد و معیشت است توجه نکند موفق نخواهد بود.
6108 /1876
**خبرنگار: امید بهمنی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.