به گزارش ایرنا، عباس حسین پناهی روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان با بیان اینکه دولت کار و کرامت، به استعدادهای داخلی تکیه دارد افزود: رئیسی به دنبال اشتغال در داخل کشور است تا از این طریق، بتواند با عدالت اجتماعی گفتمان رهبری را عملیاتی کند.
وی با بیان اینکه کار اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، مبارزه با فقر، فساد و بی عدالتی است ادامه داد: امروز جبهه مردمی، فراجناحی عمل کرده و به دنبال عملیاتی کردن منویات امام و رهبری است.
حسین پناهی گفت: امروز در کشور اعتیاد، طلاق عاطفی و فقر زیاد شده است و تداوم این وضعیت به نفع مردم نیست.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان اظهار کرد: این استان، در بخش کشاورزی، صنعت و معدن، استعدادهای بسیاری دارد که باید از آنها بهره گیری شود.
حسین پناهی با بیان اینکه استان کردستان یک استان فرهنگی است اما هیچکدام از مدیران فرهنگی استان، بومی نیستند اضافه کرد: این ناجوانمردانه است که حتی یک مدیر فرهنگی استان، بومی نباشد.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان به 2 کاندیدای معرفی شده این جبهه اشاره کرد و گفت: آقایان قالیباف و رئیسی جزو نیروهای کارآمد، جهادی و دارای برنامه بودند.
حسین پناهی افزود: در این دوره آقای قالیباف با گذشتن از هواپرستی، به نفع آقای رئیسی کنار رفت و به فضل خدا، وی، معاون اول دولت آقای رئیسی خواهد بود.
او ادامه داد: از قوه قضاییه درخواست داریم با کسانی که با استفاده از امکانات دولتی به نفع یک کاندیدای خاص عمل می کنند، برخورد کنند.
وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخاباتی مهم هستیم اضافه کرد: از همه اقشار شهیدپرور و انقلابی استان کردستان درخواست می کنیم با تبعیت از دستورات رهبری، حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.
حسین پناهی گفت: دشمنان در فکر نابودی نظام و شرکت نکردن مردم در انتخابات هستند اما مردم کردستان در 29 اردیبهشت نشان خواهند داد که ترفندهای دشمنان را به خودشان بر می‌گردانند.
رئیس ستاد محمدباقر قالبیاف در استان کردستان هم در این جلسه اظهار کرد: هدف اصلی ما حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد دلسوز و صادق برای ریاست جمهوری است.
توفیق رحمانی ضمن اعلام حمایت خود از رئیسی، گفت: از آقای رئیسی به صورت همه جانبه حمایت می‌کنیم و در روز انتخابات هم با پای بدون کفش برای انتخاب ایشان خواهیم رفت.
وی اضافه کرد: امکانات و نیروهای تمامی ستادهای شهرستانی قالبیاف در استان، در خدمت تبلیغ برای رئیسی خواهد بود.
رحمانی با بیان اینکه اینکه ما از افراد بومی در استان برای کار استفاده می‌کنیم و طی چند سال گذشته پنج هزار نفر از مردم استان کردستان در شهرداری تهران مشغول به کار شده‌اند ادامه داد: اصلی‌ترین شعار دولت کار و کرامت رفع مشکلات مردم و ایجاد اشتغال است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، 29 اردیبهشت به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
7355/1904
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.