دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با بیان اینکه امروز در دنیا روش‌های برخورد خشونت‌آمیز به جایی نمی‌رسند افزود: برخورد‌های غیر متمدنانه که با گفتگو، انتخاب، تفاهم و فعالیت سیاسی سامان نگیرد با فعالیت‌های خشونت آمیز به جایی نمی رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین کرباسچی با بیان اینکه عدالت رسانه ای به هر دلیلی وجود ندارد بیان داشت: بسیاری از رسانه های مکتوب در اختیار اصلاح طلبان نیست.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا روش‌های برخورد خشونت آمیز به جایی نمی رسند افزود: برخوردهای غیر متمدنانه که با گفتگو، انتخاب، تفاهم و فعالیت سیاسی سامان نگیرد با فعالیت های خشونت آمیز  به جایی نمی رسد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با اشاره به تفکر نیروهای پیشرو، اصلاح طلب و اعتدال گرا در جامعه گفت: برای ایجاد هرگونه تغییری باید بپذیریم که خواسته های خود را انسجام بخشیم.

کرباسچی با اشاره به قهرمانی های ملت‌ها که در طول زمان در یادها مانده اظهار داشت: آنها قهرمانانی نیستند که به جنبه های مبارزاتی و خشونت آمیز و مسلحانه توجه کرده باشند، بلکه فداکاری کردند و در جهان، در سطح ملت ها مانند نلسون ماندلا زبانزد قهرمان مبارزه برای آزادی، از بین بردن ظلم و ستم نژاد پرستانه مطرح شدند.

وی درخصوص خدمات دولت روحانی گفت: ما در دولت روحانی به مسئله موفقیت‌ها نگاه می‌کنیم و برجام واقعه تاریخی و ماندگار است و به نام دولت روحانی در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران استفاده از رسانه‌ها و کانال‌های مختلف را ضروری دانست و افزود: در این شرایط باید از شبکه‌ها و کانال‌های مختلف استفاده کرد تا مردم با واقعیت ها و اقدامات و برنامه های روحانی مطلع شوند.

کرباسچی نقش رانندگان تاکسی در تبلیغات را مؤثر دانست و خاطر نشان کرد: جمع یک هزار نفری رانندگان تاکسی تحصیلکرده بهترین فرصت و موقعیت برای گسترش آگاهی رسانی عمومی است.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران با اشاره به حضور مردم گفت: اگر حضور مردم نبود روحانی انتخاب نمی‌شد و ما درگیر تحریم ها، تهدیدها و برخوردها بودیم.

کرباسچی به نقش فرهنگ اشاره کرد و افزود: ملت ما دارای فرهنگ غنی بوده و با شرکت پرشور در انتخابات و حمایت از روحانی خواسته های قانونی خود را مطرح و پیگیری کنیم.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی با تأکید بر وظیفه دولت درخدمت به مردم گفت: دولت دلسوز و موفق دولتی است که راه رضایت مردم را پیش گیرد.

کرباسچی نقش نیروهای کارآمد دولت در موفقیت های ملی و بین المللی دولت را مؤثر دانست و اظهار داشت: این دولت با به کار گیری بهترین نیروهای ممکن در ایران شخصیتی مانند ظریف یک دیپلمات که بتواند با مذاکره کاری را در برابر 6 ابر قدرت انجام دهد و با مذاکره و جلب جهانی که به او بوده توانسته در شرایط بحرانی از نظر اقتصادی و تحریم ها جایگاه ما را در اوپک و تولید نفت را بالا ببرد.

وی گفت: این دولت، دولتی است که با فکر، برنامه، مطالعه و انتخابی که اصرار دارد در این چهار سال ادامه دهد و آنچه که برنامه ریزی کرده می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل و فصل کند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: اگر کشور منزوی باشیم نمی‌توانیم ادعا کنیم که به سادگی بر مسائل توسعه ای مسلط شویم و باید بر اقتصاد و توانایی خود متکی باشیم و باید ارتباط معقول و عزتمندانه با دنیا داشته و اگر این روش در دیپلماسی ما ادامه پیدا کند به بسیاری از خواسته‌های خود در سطح ملی و جهانی خواهیم رسید.

کرباسچی خاطر نشان کرد: در چهار سال گذشته مشغول جبران عقب ماندگی های دولت قبل بود و با تغییراتی که در مجلس و وضعیتی که این دولت در سطح بین المللی پیدا کرد این امیدواری وجود دارد که این اقدامات در دوره ی دوم به نتیجه برسد که برای کردستان و کل کشور خیر خواهد بود.

وی به همکاری و هماهنگی بیشتر اصلاح طلبان تأکید کرد و افزود: دولت تأکید دارد که همه شخصیتهای اصلاح طلب با تمام توان دولت را کمک کنند و شعار روحانی یک به علاوه یازده است و درخواست دارد هر نفر یازده نفر را پای صندوق های رأی بیاورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.