ماموستا خالد معروفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتخابات در جامعه اسلامی باید بر مدار قانون و ضوابط اسلامی حرکت کند شورای نگهبان بر شوراهای انتخاباتی نظارت دارد و بر اساس این ضوابط افراد انتخاب می شوند.
وی داشتن ایمان، تقوا، دلسوز بودن، توجه به مصالح مردم و آرمان های انقلاب اسلامی را از ویژگی های یک کاندیدای ریاست جمهوری برشمرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید مصلحت عمومی جامعه را بر مصلحت شخصی ترجیح دهد.
وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید به فرد خدمتگذار و دلسوز به مصلحت کشور رای دهند، اظهار کرد: باید فردی انتخاب شود که مصلحت عمومی نظام را بر مصلحت شخصی ترجیح دهد و بتواند در برابر موضع گیری دشمنان نظام جمهوری اسلامی قاطعانه عمل کند.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی درصدد کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات هستند گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی می کند و از نفوذ و دخالت های دشمنان به کشور جلوگیری می کند.
ماموستا معروفی بر حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: انتخاب آگاهانه و اصلح باید اولویت ویژه مردم در انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.
وی افزود: امید است مردم قدرشناس، نجیب و وفادار به انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای نقش سیاسی و اجتماعی خود را بدرستی ایفاء کنند.
وی اظهارکرد: هر کسی به هر اندازه که به وی مسئولیت داده شده از وی مسئولیت خواسته می شود و هم در دنیا و هم در آخرت مورد حسابرسی قرار می گیرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
7352/6108
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.