به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا عبدالله حیدری شامگاه چهار شنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بانه که سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد افزود: مسئولان در سال اقتصادی مقاومتی و تولید و اشتغال زمینه را برای تولید و ایجاد اشتغال فراهم کنند و تمام امکانات خود را برای رسیدن به اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب بکار بگیرند.
وی با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات اظهار کرد: امسال با سال های گذشته تفاوت زیادی دارد و چشم طمع دشمنان به کشور ما نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است.
امام جمعه بانه به اهمیت انتخابات از دیدگاه اسلام اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است که باید همه مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات مشارکت داشته باشند.
وی افزود: مردم باید با حضور در پایی صندوق های رای در میان کاندیدها؛ اصلحترین را انتخاب کنند و راه را برای پیشرفت و توسعه جامعه خود هموار کنند.
ماموستا حیدری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره استان کردستان به عنوان استان فرهنگی خاطر نشان کرد: مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای مهر تایید دیگری بر بیانات رهبر انقلاب در باره استان کردستان به عنوان یک استان فرهنگی می زنند و نشان می دهند استان کردستان به واقع یک استان فرهنگ دوست است.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/6108
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.