به گزارش ایرنا محمد جعفر قائم پناه شامگاه چهارشنبه در گردهمایی کمیته سلامت ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در سنندج با اشاره به اینکه وحدت ملی و اصول مشترک از اصول انقلاب اسلامی ایران است افزود: ما همه باید هویت ملی و دینی خود را پاس بداریم و نباید اجازه دهیم کسی آن را خدشه دار کند.
وی گفت: گروهی تلاش می‌کنند با بازیچه قرار دادن ارزش‌های انقلاب هویت ملی را خدشه دار کنند و از این ارزش ها استفاده ابزاری ‌کنند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه کشور را به خودی و غیر خودی تقسیم کردن کار درستی نیست و ملاک ما باید شایستگی افراد باشد افزود: همه ایرانیان باید در مدیریت کشور در همه سطوح براساس شایستگی خود مدیریت کنند.
به گفته وی، اعتقاد اصلاح طلبان این است که باید با نگاه علمی کشور را اداره کرد و باید یاد بگیریم که نظر مخالف خود را محترم بشماریم و به اقلیت اجازه بدهیم حرف خود را بزند و فرهنگ خود را رواج دهد.
رئیس ستاد روحانی در کردستان نیز در این مراسم گفت: اعضای دانشگاه علوم پزشکی ، سفیران سلامت هستند و بزرگترین خدمت را به جامعه بشری می کنند.
دکتر جلال جلالی زاده با اشاره به اینکه حجت الاسلام روحانی دنبال جامعه عقل گرا، آزادی، توسعه و صداقت است افزود: روز انتخابات ریاست جمهوری با رای خود و حضور حداکثری مطالبات خود را پیگیری می‌کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
3034/1904
**خبرنگار: حسن حسین زاده/تنظیم کننده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.