به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کردستان در آیین بهره برداری از این طرح گفت: این درمانگاه تخصصی در 300 متر مربع با 10 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است است.
سیامک واحدی با بیان اینکه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید در راستای اجرای طرح تحول سلامت احداث شده است افزود: هم اکنون در این بیمارستان 12 پزشک فوق تخصص و 30 پزشک متخصص به بیماران در بخش های مختلف ارایه خدمات می دهند.
امروز همچنین با حضور وزیر بهداشت ، ورودی مرکز پزشکی توحید و سایت اداری این بیمارستان نیز افتتاح شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در سفری یک روزه به کردستان، 11 پروژه عمرانی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ارزش 140 میلیارد ریال را افتتاح می کند.
افتتاح سالن امتحانات دانشکده های پزشکی و بهداشت، افتتاح سالن مهارت های بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، آزمایشگاه و مرکز مهارت های بالینی دانشکده پیراپزشکی و مرکز سلامت، از جمله برنامه های سفر قاضی زاده هاشمی به کردستان است.
بهره برداری از پژوهشکده سلامت در حوزه پژوهش، افتتاح کلینیک ویژه شهرستان بانه، به بهره برداری رسیدن درمانگاه، سایت اداری و ورودی مرکز پزشکی توحید سنندج، از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
3020/ 3034
**خبرنگاران: شیوا اردلان منش/**انتشار دهنده:مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.