فرماندار شهرستان دهگلان با تاکید برحضور گسترده مردم در انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات‌سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست و این امر زمانی محقق خواهد شد که مردم نسبت به قانونمداری همه داوطلبان یقین حاصل کنند.

به گزارش ایلنا، یحیی نظری با تاکید بر رعایت اخلاق و رفتار اسلامی کاندیداها در هنگام تبلیغات افزود: کاندیداها با تخریب و نفی یکدیگر و زیرسئوال بردن خدمات دولت های فعلی و قبلی، اقداماتی که بهانه‌ای به دست دشمنان اسلام و نظام دهد انجام ندهند.

وی از کاندیداهای شورای اسلامی خواست که از همه توان و امکانات قانونی برای معرفی خود به مردم تلاش نمایند و از تخریب و انجام موارد غیر قانونی در تبلیغات خودداری کنند.

فرماندار با تأکید بر احترام به قوانین و مقررات انتخاباتی در تمام مراحل انتخابات توسط داوطلبان بیان کرد: داوطلبان در اظهارات خود و تبلیغات انتخاباتی، اصول و ارزش‌های اساسی نظام اسلامی را مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه گفت: امروز مهمترین اصل حضور گسترده مردم در انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست و این امر زمانی محقق خواهد شد که مردم نسبت به قانونمداری همه داوطلبان یقین حاصل کنند.

فرماندار دهگلان حضور گسترده مردم در انتخابات را یک عامل مهم در مصونیت نظام جمهوی اسلامی دانست و گفت: حضور پرشور داوطلبان در عرصه انتخابات نیز می‌تواند سهم بسزایی در حضور گسترده مردم داشته باشد.

نظری تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایفی که باید از سوی داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مد نظر قرار گیرد، عمل به قانون است که همه افراد در برابر قانون مساوی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.