مدیرکل‌کمیته امداد کردستان گفت: مستعدبودن و استعدادسنجی شغلی میان مددجویان تحت حمایت نخستین مرحله فراهم کردن زمینه اشتغال است و در این مرحله افرادی که توانایی، استعداد و زمینه اجرای طرح اشتغال را دارند شناسایی می شوند.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی‌زاده با بیان اینکه اشتغال مهم ترین برنامه این نهاد برای مددجویان تحت حمایت است، عنوان کرد: این نهاد تلاش می کند با حمایت از مددجویان کارآفرین بر اساس شرایط هر منطقه و طرح هایی که دارای بازدهی مناسب هستند در کاهش نرخ بیکاری جامعه تاثیر گذار باشد.

وی افزود: مستعد بودن و استعداد سنجی شغلی میان مددجویان تحت حمایت نخستین مرحله فراهم کردن زمینه اشتغال است و در این مرحله افرادی که توانایی، استعداد و زمینه اجرای طرح اشتغال را دارند شناسایی می شوند.

شیخی زاده در ادامه با بیان اینکه مرحله بعدی اشتغال، آموزش شغلی افراد تحت حمایت است، گفت: در این مرحله، مددجویان شناسایی شده از طریق دوره های آموزشی کوتاه و بلند مدت آموزش شغلی داده می شوند که برای انجام این کار آموزش اصولی و متناسب با توانایی های افراد می تواند موثر باشد.

وی اظهار کرد: کمیته امداد در پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال  پایدار که منجر به تولید در جامعه شود محدودیت ندارد و از طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت تا رسیدن به نتیجه مطلوب حمایت خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: اولویت کاری این نهاد تلاش جهت توانمندی مددجویان است که جهت رسیدن به این هدف همکاری همه حوزه های مختلف و استفاده از ظرفیت های داخلی و بیرونی کمیته امداد ضروری است.

وی افزود: تلاش می کنیم توانمندسازی مددجویان به معنای واقعی ایجاد شود که  این امر با استفاده از ایجاد اشتغال مولد و پایدار میسر خواهد بود.

شایان ذکر است؛ دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان، تقدیر از خیران برتر شهرستان، دیدار با خانواده‌های تحت حمایت و بازدید از طرح های اشتغال ایجاد شده مددجویان این نهاد از برنامه های حضور مدیر کل کمیته امداد کردستان در شهرستان سروآباد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.