عرفان فتحی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات ساماندهی ایستگاه های تاکسی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و با هدف کاهش و روانسازی ترافیک، جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی و همچین رفاه حال شهروندان انجام می شود.
وی اظهار کرد: یکی از ایستگاه های تاکسی که مشکلات زیادی را هم برای شهروندان و هم برای تردد آمبولانس بوجود آورده بود ایستگاه تاکسی بیمارستان توحید بود که با آماده سازی و آسفالت بخشی از محوطه جلوی بیمارستان ایستگاه این مسیر ساماندهی شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج ادامه داد: ساماندهی ایستگاه های میدان انقلاب به حاجی آباد، چهار راه طالقانی (چهارباغ) به میدان کاوه و میدان آزادی و ایستگاه سه راه ادب به میدان نبوت از دیگر ایستگاه هایی است که عملیات ساماندهی آن اجرا شد.
وی افزود: همچنین عملیات ساماندهی ایستگاه های تاکسی بیمارستان های بعثت وکوثر و همچنین ایستگاه های تاکسی جلوی مراکز دانشگاهی از دیگر برنامه های این سازمان در راستای کاهش ترافیک است.
هم اکنون سه هزار و 170 دستگاه تاکسی گردشی، 109 واحد تاکسی تلفنی، 12 واحد آژانس بانوان، 56 واحد وانت تلفنی، 21 واحد پیک موتوری و تعداد 48 خطوط مسیری در سنندج فعالیت دارند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.