به گزارش ایرنا این کتاب در 10 فصل به تبیین مسائل فرهنگی، اقتصادی و جنگ نرم پرداخته است و نویسنده در مقدمه آن نوشته است: دشمن که از جنگ مستقیم هشت ساله نتوانست در عزم و اراده مردم غیور این مرز و بوم خللی ایجاد کند، فرومایگان قدرت را برآن داشت تا هر آنچه را که در توان دارند در همه صحنه ها و به عنوان گزینه های مقابله با انقلاب به روی میز بگذارند.
در ادامه این مقدمه آمده است: این بار اما جنگ در میدان نبرد خاکریز و سنگر و آتش نبود، بلکه نشانه مگسک به روی تیغه ایمان، اعتقاد و ارزش های مردم نشانه رفته بود و او به فرهنگ این مردم شبیخون زد تا جبران شبیخون هایی باشد که در طول هشت سال بر قلبشان فرود آمده بود.
در این اثنا همه بزرگان ما را به دل مشغولی ها سرگرم کنند تا ندای رهبرشان را که دم از ناتوی فرهنگی غرب می زد نشنوند و به اصطلاح به فکر عمران و اقتصاد باشند.
نویسنده در مقدمه کتاب ادامه داده است: دشمنان با استفاده از جنگ نرم سبک زندگی اسلامی را از خانواده ها برداشتند تا زندگی مان رنگ و بوی غربی به خود بگیرد و قناعت جای خود را به تجمل بدهد.
تبیین جبهه جنگ نرم در گفتمان بصیرت افزایی با همکاری کانون بسیج فرهنگیان سریش آباد قروه تدوین شده است.
این کتاب در حاشیه برگزاری یادواره بزرگداشت مقام معلم و معلمان شهید در سنندج با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور و جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.
هم اکنون حدود 25 هزار معلم در استان کردستان مشغول ارایه خدمات تحصیلی به بیش از 280 هزار دانش آموز در سه هزار و 700 مدرسه در قالب 14 هزار کلاس درس هستند.
3034/1904
** خبرنگار: حسن حسین زاده/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.