رئیس فدراسیون اسکی در مجمع انتخابات هیأت اسکی استان کردستان که امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با تأکید بر نقش ورزش در توسعه‌ گفت: توجه به ورزش یکی از راه‌های توسعه استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عبدی افتخاری بیان داشت: ورزش اسکی می‌تواند نیازهای همگانی، قهرمانی و گردشگری را در استان رفع کند.

افتخاری به تأثیر اسکی‌اشاره کرد و افزود :جوانان از نظر شرایط جسمانی و بدنی، خلاقیت بالایی دارند و با همیاری و همکاری یکدیگر می‌توانند تا سطح ملی و بین المللی پیشرفت کنند.

رئیس فدراسیون با تاکید بر نقش ورزش در توسعه‌ اظهار داشت: توجه به ورزش یکی از راه‌های توسعه استان است.

وی بر لزوم توسعه اسکی  اشاره کرد و گفت: لازم است این رشته در سطح استان توسعه یابد و مختص یک استان نباشد.

رئیس فدراسیون به هماهنگی بیشتر ورزش اسکی  تأکید کرد و افزود: زیر ساخت استان باید بیش از یک شهرستان باشد و استان به قطب اسکی تبدیل شود.

افتخاری در ادامه گفت: برگزاری همایش ها، مسابقات، دوره های آموزش، باز آموزی، کلاس های داوری و مربیگری و میزبانی می تواند توسعه ورزش استان را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس استعداد یابی برای سنین 9 تا 12 سال بیشتر برگزار شود تا تکنیک ها پایه گذاری شود.

سید عبدی افتخاری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش در سطح کلان در حال انجام گرفتن است گفت: در هر استان نیز باید این فضا وجود داشته باشد و توقعات آموزش و پرورش برآورده شود تا از نیروی انسانی توانمند بهره جست.

افتخاری به فعالیت های انجام شده اشاره کرد و افزود: در سال گذشته فدراسیون بالغ بر 38 روز مسابقات بین المللی، قهرمانی و لیگ، مسابقات جوانان آسیایی برگزار نموده است.

وی در خصوص تجهیزات گفت: با هماهنگی های انجام شده با مدیریت و برنامه ریزی و نگاه ویژه مدیر کل ورزش و جوانان در صورت امکان، تجهیزات در سطح مناطق توزیع خواهد شد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.