رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در کردستان گفت: مردم دیگر تحمل فشار و جنگ را ندارند و به دنبال آشتی و امنیت هستند که این مهم با برجام ایجاد شد و تداوم آن نیازمند مراقبت است.

به گزارش ایلنا، جلال جلالی‌زاده شامگاه شنبه در افتتاح ستاد انتخابات حسن روحانی در قروه افزود: برای اینکه مردم به حق واقعی خودشان برسند باید مراکز اشتغال ایجاد کرد و با اشتغالزایی می‌توان جلوی بیکاری را که عامل فقر است، گرفت. 

وی گفتمان را راه اصلی کشورداری توصیف کرد و گفت: امروزه مسائل از طریق گفت و گو حل می شود. مردم دیگر تحمل فشار و جنگ را ندارند و به دنبال آشتی و امنیت هستند که این مهم با برجام ایجاد شد و تداوم آن نیازمند مراقبت است. 

نماینده پیشین مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: در این انتخابات 2 جریان در حال پیشروی است، یک جریان شهروند محور و راست گفتار و دیگری جریان دروغ محوری بوده که در این میان باید به شناخت جریان اعتدال و عقلانیت رسید و درست انتخاب کرد.

جلالی زاده با اشاره به اینکه اهمیت دادن به اقلیت ها در دولت یازدهم باعث دلگرمی مردم کردستان شد، افزود: کردستان در مسیر توسعه قرار داد و این راه نیازمند انتخاب مجدد دولت اعتدال و عقلانیت است و باید جریان خردگرایی و دموکراسی را ترجیح داد و رئیس جمهوری را انتخاب کرد که نماد صلح و عقلانیت در جهان باشد. 

وی افزود: اکنون با نگاه ویژه روحانی به کردستان، این استان با سرعت بالایی در راستای توسعه قرار گرفته است و نباید روند ان متوقف شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.