به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر توان روز شنبه در نشستی با دهیاران بخش سالال(سارال) افزود: پیگیری مسائل و مشکلات می تواند به رفع آنها منجر شود و دهیاران باید با رعایت سلسله مراتب به صورت مستمر از طریق بخشداری پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشند.
توان با بیان اینکه دهیاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، اظهار کرد: دهیاران پتانسیل های منطقه را شناسایی و از ظرفیت و توان نهفته روستاها برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال تلاش کنند.
وی به مراتع غنی بخش سارال(سالال) اشاره کرد و گفت: این منطقه بخش قابل توجهی از مراتع و منابع خدادادی شهرستان را در اختیار دارد که افزایش جمعیت دام و تولید محصولات دامی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، می تواند به اشتغال زایی منجر شود.
فرماندار شهرستان دیواندره از اعطای تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق کارآفرینی امید در بخش دامپروری و زنبورداری در شهرستان برای ایجاد اشتغال خبر داد.
توان بر ایجاد تعادل دام و مراتع در شهرستان تاکید کرد و افزود: با اعطای تسهیلات قرض الحسنه در بخش دامپروری و زنبورداری، از متقاضیان این مشاغل حمایت می کنیم.
وی خدمت واقعی به مردم را وظیفه همه مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: تولید و اشتغال که دغدغه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: وضعیت معیشتی مردم ملاک و اولویت اصلی برنامه مسئولان شهرستان است و همه مسئولان باید در راستای توانمندسازی مردم تلاش کنند.
وی به ظرفیت های بخش کشاورزی در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: 6 ایستگاه پمپاژ به منظور آبرسانی به 2 هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان طراحی و راه اندازی شده است که تلاش می کنیم تا پایان سال جاری این ایستگاه ها با تمام ظرفیت در اختیار کشاورزان قرار گیرد و شرایط بخش کشاورزی را بهبود ببخشد.
وی در ادامه با تشریح اهمیت انتخابات، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه دین مبین اسلام و آرای مردم است به همین منظور انتخابات در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار بوده و شرکت در انتخابات وظیفه دینی و قانونی همه ما است.
فرماندار شهرستان دیواندره خطاب به دهیاران تاکید کرد: واقعیات جامعه را برای مردم تشریح و خدمات و فعالیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای آنان بازگو کنید.
وی اضافه کرد: دهیاران باید با حفظ بی طرفی در انتخابات، دنبال جلب اعتماد عمومی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باشند.
توان در پایان از تشکیل کارگروه رفع موانع تولید برای تسهیل امور و پیگیری درخواست های تولید کنندگان در شهرستان خبر داد.
بخش سالال از توابع شهرستان دیواندره دارای 49 روستا و 9 هزار و 884 نفر جمعیت است.
7353/6108
**خبرنگار: منصور محمدی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.