به گزارش خبرنگار ایرنا روز شنبه نفرات برتر چهلیمن دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور 200 شرکت کننده در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و اذان در مسجد النبی بانه برگزار شد، معرفی شدند.
در این مسابقات 80 نفر خانم و 120 نفر از شرکت کنندگان برادر بودند که در رشته های مختلف با هم رقابت کردند.
در رشته قرائت یحیی خیاطیان، فرزاد نکونام و هوشیار کمالی به عنوان نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم بانه معرفی شدند.
در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم به ترتیب محسن گوهری، هیوا وفایی و ناصح عبدالهی و در رشته 10 جزء اسامه رحمان زاده، ذکریا عبدالهی و عبد الرحمان صدیقی و در رشته پنج جزء ابراهیم دهواری، محسن ریحانی و سلیمان سید محمدی به عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.
یادگار کتابی، کامران کهریزی و عبدالرحمان صدیقی نفرات برتر رشته ترتیل و بهمن بهرامی و حکیم فهمیده به عنوان نفرات برتر رشته اذان معرفی شدند.
نفرات برتر شرکت کننده در مسابقات قرآن کریم خانم ها به ترتیب در رشته قرائت شهین عبدالهی، سمیه خوشدل، در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم ژیلا یاری، در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم حمیرا علوی، سمیه احمدی و شیوا خداجو و در رشته ترتیل مریم محمودی، فرشته حمیدی و فرید سعیدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
نفرات برتر این مسابقات در هر رشته به مسابقات استانی که در مرداد امسال برگزار می شود، راه پیدا کردند.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.