به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیداحمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد، با تبریک فرا رسیدن 15 شعبان به نامگذاری نیمه شعبان به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی در جزیره ناامن و پر از آشوب خاورمیانه به نقطه ای امن تبدیل شده که این مهم در نتیجه زحمات و خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
وی ادامه داد: امنیت اقتصادی در جامعه نیز مرهون تلاش های شبانه روزی نیروها و سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده که صادقانه و بدون منت و بدون هیچگونه چشم داشتی در حال انجام وظیفه هستند.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: وظیفه تک تک افراد جامعه است که قدرشناس این زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای زحمتکش اطلاعات بوده که با تمام وجود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده اند.
وی گفت: امروز تمام ملت های جهان بر امنیت و آسایشی که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در نقطه به نقطه میهن اسلامی ما حاکم شده است، غبطه می خورند، بنابراین وجود نیروهای اطلاعاتی در کشور ما یک نعمت بسیار ارزشمند الهی است.
ماموستا سجادی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته معلم اظهار کرد: ترویج علم و دانش در جامعه بر عهده معلمان دلسوزی است که شغل و پیشه آنها ادامه شغل انبیاء الهی است.
وی ادامه داد: دین اسلام به علم و دانش توجه بسیار ویژه ای دارد و همه مسلمانان را به کسب علم و دانش سفارش می کند و یکی از راههای موفقیت جهان اسلام در برابر جهان کفر را فرا گیری علم و دانش عنوان کرده است.
وی اضافه کرد: بر همه افراد جامعه واجب و ضروری است که قدرشناس زحمات و تلاش های معلمان دلسوز و زحمتکش باشند و در هفته ای که به نام هفته معلم نامگذاری شده است، زحمات و خدمات آنها را بیشتر در سطح جامعه تبیین و اطلاع رسانی کنند.
شهرستان های سروآباد در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/ 3020
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.