رئیس ستاد روحانی در کردستان گفت: با وجود اقدامات ارزنده دولت برای رسیدن به جامعه ایده آل هنوز فاصله وجود دارد ولی فراموش نشود که دولت در این مدت از هیچ تلاشی برای احیا کشور فروگذاری نکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکترجلال جلالی زاده در جمع بزرگ حامیان دکتر روحانی که در سنندج برگزار شد با بیان اینکه ایجاد وحدت در بین تمامی صفوف ملت هدف ماست، افزود: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهیم با هر نوع اندیشه و فکری به سمت عدالت خواهی گام بردارند و مردم را به مشارکت فراخوانند.

 وی همگان را به حضور در پای صندوق رای فراخواند و گفت: کشور و تمامی منابع آن متعلق به همه است و عدم حضور ما در پای صندوق رای در واقع رای به مخالفان آزادی است. 

جلالی زاده خطاب به جوانان استان کردستان اظهار داشت: تمامی نهضت ها با حضور جوانان شکل گرفته چرا که جوانان آزاد و از فکر آزادمنشی برخوردارند و می توانند به عنوان یک فرصت و یا تهدید سرنوشت کشور را تغییر دهند.

وی ادامه داد: اگر جهت و راه درست را به جوانان نشان ندهیم قطعا یک تهدید تلقی می شود در عین حال نیز جوانان به عنوان یک فرصت می‌توانند حامل پیام آزادی خواهانه به خانواده‌ها باشند و با هدایت و روشنگری خود عقیده ها را تغییر دهند.

رئیس ستاد دکتر روحانی دغدغه مندی جوانان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: کسی باید بر سر کار آید که دغدغه جوانان را درک کند و امروز نیز جوانان آگاه و تحصیلکرده راه حق و باطل را از هم جدا می کنند.

جلالی زاده بیان داشت: تکلیف و مسئولیت ما این است که عرصه را با حضور جوانان پر کنیم چرا که جوانان دارای شور و شعور هستند و می توانند فرد اصلح را برگزینند.

وی تاکید کرد: برای ایجاد آینده روشن باید به خواسته و مطالبات جوانان بها داده شود که مردم سالاری در کشور نیز جز از این طریق ممکن نیست.

جلالی زاده با بیان اینکه جوانان باید شناخت کافی از پیشینه کاندیدا ها داشته باشند افزود: در برهه حساس امروز خاورمیانه و کشور، جوانان باید اگاهانه تصمیم و انتخاب کنند و با حضور پرشور خود سرنوشت کشور را به نحو احسن رقم بزنند.

وی عملکرد دولت روحانی را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: با وجود اقدامات ارزنده دولت برای رسیدن به جامعه ایده آل هنوز  فاصله وجود دارد ولی فراموش نشود که دولت در این مدت از هیچ تلاشی برای احیا کشور فروگذاری نکرد. 

رئیس ستاد مرکزی روحانی آزادی های اجتماعی در دوران روحانی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: علی رغم موانع فراوان در این دولت آزادی جوانان در مقوله های مختلف مورد توجه قرار گرفت چرا که دولت می داند جوانان سرمایه های کشور هستند.

وی گفت: کردها در طول تاریخ در هر نهضت و جنبش مایه افتخار بوده اند و باید همه به وحدت کلمه نزدیک و اختلافات را کنار بگذاریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.