به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: پنج هزار و 268 داوطلب پایه های هفتم و دهم در آزمون ورودی دبیرستان های استعدادهای درخشان استان شرکت کرده اند.
رشید قربانی افزود: در این آزمون هزار و 716 داوطلب دختر و 2هزار و 60 داوطلب پسر پایه هفتم و همچنین 795 داوطلب دختر و 697 داوطلب پسر پایه دهم شرکت کرده اند.
به گفته وی این آزمون همزمان با سراسر کشور در روزهای 14 و 15 اردیبهشت در 38 حوزه آزمونی در استان برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه جواب آزمون در تیر ماه 96 اعلام خواهد شد اظهار کرد: در پایه هفتم 328 نفر و در پایه دهم نیز 82 نفر پذیرفته خواهند شد.

**پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 95 استان کردستان پرداخت شد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با هفته معلم ، پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 95 آموزش و پرورش استان به طور کامل پرداخت شد.
نظام مرادی افزود: بازنشستگان آموزش و پرورش استان در سال 95 و در بخش های مختلف 785 نفر بودند که همزمان با هفته معلم پاداش پایان خدمت آنان که بیش از 590 میلیارد ریال بود به حساب آنان واریز شد.
**سقف مجاز شرکت در دوره ضمن خدمت فرهنگیان 160 ساعت است
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش سقف مجاز شرکت در دوره های ضمن خدمت درون سازمانی و برون سازمانی در سال جاری برای هر کدام از فرهنگیان 160ساعت است.
طالب محمدی افزود: امکان ثبت و صدور گواهینامه بیش از سقف مجاز وجود ندارد و مسئولیت آن به عهده فراگیران و متقاضیان شرکت در دوره های ضمن خدمت است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.