به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار کردستان روز پنجشنبه در آئین افتتاح این طرح عمرانی گفت: افتتاح این طرح که به همت سرمایه گذار بومی انجام شده است نشان از توانمندی نیروی انسانی در استان کردستان و سقز است.
عبدالمحمد زاهدی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در رونق و توسعه و آبادانی کردستان، افزود: جذب سرمایه گذاران در دولت یازدهم نشان از تدبیر و توفیق و همراهی ارزشمند سرمایه گذاران بوده است که جای سپاس و تدبیر دارد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسم افتتاح این پل، نشان از علاقه مندی به عمران و آبادانی و قدرشناسی خدمات دولت است.
او همچنین با عنوان اینکه بخشی از کریدور یک هزار و 580 کیلومتری شمال جنوب در سقز قرار دارد، عنوان کرد: موقعیت گردشگری سقز بسیار با اهمیت است.
علی اکبر ورمقانی، فرماندار سقز هم گفت: پل که وه سوار، سومین طرح سرمایه گذار یک سرمایه گذار کردستانی در سقز است و این به دلیل حمایت از سرمایه گذاران در دولت تدبیر و امید بوده است.
شهردار سقز هم بابیان اینکه، پل که وه سوار، نقش مهمی در کاهش ترافیک شهری دارد، اعلام کرد:این پل دارای 350 متر طول است که طول عرشه بتنی پل ٢٢٠ متر و تعداد 10 دهنه در آن اجرا شده است.
ضیاالدین نعمانی افزود: طرح دارای چهار خط رفت و برگشت، پیاده رو و ارتفاع پل از بستر رودخانه پنج متر و 70 سانتی متر است.
امروز استاندار کردستان برای افتتاح چند طرح و دیدار مردمی به سقز، سفر کرد. سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.