به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان روز پنجشبنه در آئین کلنگ زنی و آغاز به کار این طرح گفت: این اقدام برای ارتقای ظرفیت تصفیه خانه این شهر از 34 هزار متر مکعب به 54 هزار متر مکعب در شبانه روز انجام شده است.
محمد حسین محمدی افزود: این تصفیه خانه که در حال حاضر جمعیت 150 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد اما برای جوابگو بودن 20 سال آینده و تا سال 1415 برنامه ریزی شده که با اتمام آن، جمعیت 270 هزار نفری را پوشش می دهد.
وی اضافه کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح از محل احیای دریاچه ارومیه است.
عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان هم طرح عمرانی بهداشتی توسعه تصفیه خانه فاضلاب سقز، را طرحی ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: سقز، ظرفیت های زیادی برای پیشرفت و توسعه دارد و مسئولان اداره های کل استان و اداره های شهرستان باید در راستای ایجاد زیرساخت ها بیشتر تلاش کنند.
محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی از اقدام های مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان کردستان و مدیر آب و فاضلاب شهری سقز برای رفع مشکلات ناحیه منفصله شهری تازه آباد سقز و توسعه طرح تصفیه خانه فاضلاب تقدیر و تشکر کرد.
امروز استاندار کردستان برای افتتاح چند طرح و دیدار مردمی به سقز، سفر کرد. سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.