به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر خالد توکلی شامگاه چهارشنبه در آئین آغاز به کار ستاد دکتر حسن روحانی از نامزدهای ریاست جمهوری در سقز افزود: قهر با صندوق های رای با روند دموکراسی در ایران مغایرت دارد.
وی اضافه کرد: مشارکت در انتخابات، یکی از راه هایی است که ما را به هدفمان که همان دموکراسی و آزادی است نزدیک می کند و مشارکت به عنوان یک مسئولیت نسبت به خودمان و آینده باید به طور جدی مورد توجه واقع شود.
این فعال سیاسی با اشاره به اقدامات دولت روحانی در دور یازدهم ریاست جمهوری گفت: نگاهی ایجابی به کارنامه روحانی در زمینه های مختلف ما را به این نتیجه می رساند که در راستای پیشرفت و اعتلای کشور باید به روحانی رأی داد.
وی ادامه داد: خروج ایران از ذیل فصل هفت سازمان ملل که یک تهدید برای ایران بود، نتیجه دیپلماسی فعال روحانی به شمار می رود که با نهایی شدن برجام نه تنها ایران و ایرانیان که تمام جهان خوشحال شدند و از این امر که نتیجه گفت و گو و دیپلماسی بود استقبال کردند.
این جامعه‌شناس سقزی گشایش فرهنگی در کردستان و ایران اسلامی، دسترسی به تجهیزات مناسب پزشکی و بیمه همگانی، توجه به محیط زیست در راستای رسیدن به توسعه پایدار و رفع تهدید خشک شدن دریاچه ارومیه و نجات از شوره زار و طوفان نمک از را از دیگر اقدام های روحانی برشمرد.
وی ادامه داد: توجه به زبان و ادبیات کُردی به واسطه تدریس آن در دانشگاه، پیگیری و تصویب منطقه آزاد بانه و مریوان و اهتمام دولت در این امر و در راستای توسعه استان از موارد دیگری است که نشان از یک انتخاب درست است.
عباس آبادی از اصلاح طلبان کردستان و فرماندار سابق سقز هم در سخنانی با تشریح دستاوردهای دکتر روحانی، خواستار مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو شد.
محمد علی پرتوی، نماینده سابق سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی حضور اصلاح طلبان در انتخابات و رای دادن طیف های مختلف را امری سیاسی توصیف کرد که باعث ادامه روند مشارکت همه فعالان سیاسی و گرایش ها در کشور خواهد شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 96 در ایران برگزار می شود 6 نامزد برای رقابت حضور دارند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.